Site icon Beehappy

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם

הזמנה דיגיטלית היא אחד הדברים הטובים ביותר שמתאפשרים בזכות העולם הדיגיטלי. כאשר בוחרים בהזמנה דיגיטלית יכולים לשלוח אותה בקלות בהודעות SMS, בוואטסאפ או במייל ולא צריך להתרוצץ ממקום למקום. כמו כן, ההזמנות הדיגיטליות ניתנות לעיצובים ייחודיים ולמעשה אין גבול לדמיון. על עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם נרחיב במאמר הבא.

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- מהי הזמנה דיגיטלית?

הזמנה דיגיטלית, בדיוק כמו הזמנה מודפסת, נועדה להזמין את החברים והמשפחות שלנו לאירוע שאנו חוגגים, בין אם מדובר בבת מצווה, בר מצווה, חתונה, ברית או כל דבר אחר. ההבדל העיקרי בין השתיים, הוא שאת ההזמנה הדיגיטלית ניתן לשלוח בקלות לניידים או למיילים של כל המוזמנים שלנו. במקום להתרוצץ בכל המדינה או לקוות שההזמנות יגיעו בזמן על ידי דואר ישראל, נוכל לשלוח אותן בלחיצת כפתור פשוטה ולדעת שכולם קיבלו את ההזמנה בזמן.

יש לקחת בחשבון מי האורחים, כלומר מי קהל היעד שלכם. כך תוכלו לדעת האם עדיף הזמנה מודפסת או הזמנה דיגיטלית ומה האמצעי הטוב ביותר לשליחת ההזמנה הדיגיטלית- מייל, הודעת SMS, וואטסאפ וכדומה. לדוגמא, אם האירוע מיועד לקהל דתי, יכול להיות שיהיה עדיף לבחור בהזמנה מודפסת.

דגשים לעיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם

עיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בהזמנות. חשוב מאוד שהעיצוב יתאים לאופי האירוע ולאופי נערת בר המצווה. אלמנטים שחשוב לקחת בחשבון בעיצוב הזמנה לבר מצווה עם תמונה-

 

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- פרטים חשובים

ישנם מספר פרטים שחשוב לכלול בהזמנה דיגיטלית-

 

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- האם לכלול תמונות?

כפי שציינו קודם, מומלץ לכלול תמונות מאחר וזה הופך את ההזמנה לאישית יותר. כמובן שאין על כך הכרח וכל אדם יכול לעשות לפי בחירתו. כאשר מדובר בהזמנות מודפסות, אנשים רבים מעדיפים לא להזמין תמונה, שכן לאחר האירוע רוב האורחים יזרקו את ההזמנה ואז התמונה תהיה בפח, מה שיכול להיות לא נעים במיוחד. לעומת זאת, בהזמנה דיגיטלית הדבר הנורא ביותר יהיה שימחקו את ההזמנה מהטלפון. כמובן שבהזמנות דיגיטליות אין הגבלה על כמות התוכן ותמיד תוכלו להוסיף יותר מתמונה אחת, סרטון, שיר ועוד.

 

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- מועד שליחת ההזמנה

חשוב מאוד לשלוח הזמנה לבר מצווה עם תמונה מספיק זמן מראש. כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש אתם מאפשרים לאורחים שלכם להיערך בהתאם. כך כל מי שצריך להשיג בייביסיטר יוכל לעשות זאת בזמן, האנשים שחשוב לכם שיגיעו יידעו בדיוק מתי האירוע ולא יקבעו דברים אחרים במקום.

כמו כן, כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש האורחים יוכלו להשיב לכם האם הם יוכלו להגיע או לא, ואתם תוכלו להעביר לאולם את כמות האנשים המדויקת. ההמלצה שלנו היא לשלוח את ההזמנה לפחות שלושה חודשים לפני תאריך האירוע, במיוחד אם האירוע מתוכנן לקיץ או לתקופת החגים בהן אנשים רבים קובעים חופשות וטסים לחו"ל.

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- אמצעים לשליחה

ישנם מספר אמצעים לשליחת הזמנה דיגיטלית-

כמובן שאם בחרתם בהזמנה מודפסת אמצעי השליחה יהיו הדואר או העברה ביד. אם בחרתם לשלוח בדואר עליכם לקחת בחשבון עיכובים אפשריים ולכן מומלץ לשלוח את ההזמנות אפילו לפני על מנת להיות בטוחים שהן יגיעו בזמן.

Exit mobile version