Site icon Beehappy

עיצוב הזמנה לאירוע

אחד הדברים החשובים בהזמנה לאירוע הוא העיצוב שלה. האורחים מקבלים את ההזמנה ויכולים לקבל מידע רב רק על פי עיצוב ההזמנה. כך הם יכולים לקבל מושג לגבי אופי האירוע. אם תעצבו את ההזמנה לא נכון או שהכתב לא יהיה ברור או הצבעים לא יתאימו וכך יהיה קשה לקרוא את הפרטים, אתם מסתכנים בכך שהאורחים לא יבינו את פרטי ההזמנה. על עיצוב הזמנה לאירוע נרחיב במאמר הבא.

עיצוב הזמנה לאירוע- האם כדאי לבחור בהזמנה דיגיטלית?

התשובה היא כן. הזמנה דיגיטלית, בדיוק כמו הזמנה מודפסת, נועדה להזמין את החברים והמשפחות שלנו לאירוע שאנו חוגגים. ההבדל העיקרי בין השתיים, הוא שאת ההזמנה הדיגיטלית ניתן לשלוח בקלות לניידים או למיילים של כל המוזמנים שלנו. במקום להתרוצץ בכל המדינה או לקוות שההזמנות יגיעו בזמן על ידי דואר ישראל, נוכל לשלוח אותן בלחיצת כפתור פשוטה ולדעת שכולם קיבלו את ההזמנה בזמן.

להזמנה דיגיטלית יש יתרונות רבים על פני הזמנה דיגיטלית מודפסת:

מה חשוב בעיצוב הזמנה לאירוע?

עיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בהזמנות לאירוע. חשוב מאוד שהעיצוב יתאים לאופי האירוע ולאופי בעלי האירוע. אלמנטים שחשוב לקחת בחשבון בעיצוב הזמנה לאירוע-

  1. עיצוב ברור ובולט –חשוב מאוד שהגרפיקה לא תהיה מטושטשת או שיהיה קשה לקרוא את פרטי ההזמנה בגלל צבעים שלא השתלבו נכון. חשוב שההזמנה תעוצב בצורה כזאת שכל אחד יוכל לקרוא אותה בקלות ולדלות ממנה את הפרטים הרלוונטיים בקלות. כמו כן, במידה שבחרתם בהזמנה דיגיטלית, חשוב מאוד הטקסט יהיה גדול וקריא. בדרך כלל הזמנה דיגיטלית נצפית בטלפונים ניידים, כלומר, לא במסכים גדולים במיוחד. לכן, חשוב שהכתב על ההזמנה יהיה גדול, קריא וברור על מנת שגם האורחים המבוגרים יוכלו לקרוא את תוכן ההזמנה בקלות.
  2. סגנון העיצוב – קיימים מגוון סגנונות עיצוב שונים. ניתן לבחור בעיצוב בסגנון קלאסי או בסגנון חדשני כאשר בכל סגנון כזה יבואו לידי ביטוי אלמנטים שונים. לדוגמא בסגנון קלאסי בדרך כלל יהיה שימוש בצבע אחד או שניים ואילו בסגנון חדשני יהיה שימוש בפלטת צבעים עשירה יותר. לכן חשוב להחליט מראש מה הסגנון המבוקש ולהתאים את העיצוב אליו.
  3. צבעים – פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את אופי האירוע ואת אופי בעלי האירוע. חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. ניתן לבחור בעיצוב הזמנה לאירוע על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, ועוד.
  4. רקע – רקע ההזמנה יכול להיות מאופיין בהתאם למה שבעלי האירוע אוהבים. זה יכול להיות קשור לתחביבים שלהם, לעבודה, לחברים ולכל דבר אחר. עם זאת, חשוב מאוד לא להעמיס על מנת שהרקע לא יהפוך לעיסה לא ברורה שמכבידה על הקורא לקרוא את התוכן החשוב.

עיצוב הזמנה לאירוע – דגשים חשובים

ביצירת ועיצוב הזמנה לאירוע יש לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים-

שם בעלי האירוע (הזוג המתחתן, חתן בר המצווה, כלת בת המצווה וכדומה).

תאריך האירוע.

שעת קבלת קהל.

מקום האירוע (מומלץ כולל מפת הגעה או הוראות הגעה).

כל מידע רלוונטי נוסף כמו הסעה, האם יש קוד לבוש, האם צריך בגדים להחלפה ועוד.

הזמנה מודפסת-

הזמנה דיגיטלית-

Exit mobile version