Site icon Beehappy

רקע להזמנה לבת מצווה

 

מזל טוב! את ממש בקרוב בת 12 והתכנונים, החגיגות, התכניות הכל בעיצומו עם המון התרגשות ושמחה מסביב. היום לו חיכית כל כך הרבה זמן עומד ומתקרב בצעדי ענק. מדובר באירוע של פעם בחיים ואת צפויה להפוך ולהיות נסיכה או כלה ליום אחד שלם שכולו רק שלך. אין זה משנה אם בחרת לחגוג מצומצם רק לחברות הקרובות בשילוב אירוע אינטימי למשפחה בבית או בחצר או שהלכתם כל המשפחה על אירוע גרנדיוזי נוצץ וצבעוני באולם מהמם או גן אירועים, את צריכה הזמנה. גם זה לא משנה אם בחרת לשלוח את ההזמנה בווטאצ‘אפ, במסנג‘ר או לתייג חברות באינסטוש או שהחלטתם להדפיס את ההזמנות לכולם, את צריכה הזמנה.

 

החשיבות של רקע להזמנה לבת מצווה

למעשה, בין החיפושים הפופולארים בתקופה האחרונה בגוגל הוא רקע להזמנה לבת מצווה. הסיבה שבנות רבות משקיעות כל כך גם ברקע להזמנה לבת מצווה וגם בהזמנה עצמה היא פשוט משום שזה הדבר הראשון שהאורחים שלנו חווים מהאירוע שלנו. הרקע וגם ההזמנה עצמה זו הזדמנות נהדרת למתג את בת המצווה, ליצור אצל האורחים והאורחות שלנו רושם ראשוני חיובי.

 

אז אילו רקעים אפשר לשלב בהזמנת לבת מצווה?

עיצוב הזמנות באופן כללי ועיצוב הזמנות לבת המצווה באופן ספציפי הוא עולם ומלואו. אפשר לקחת את זה לכל כך הרבה מקומות. תחשבי למשל על הדבר שהכי מאפיין אותך. מהו? מה את הכי אוהבת? מה הכי מרגש אותך? ריקוד או חוג בלט אליו את הולכת ומשקיעה את כל כולם? אולי ציור או קרמיקה? שחייה, מוזיקה?, טיולים בטבע אולי חוף הים? מה את הכי אוהבת בעולם שעושה לך טוב? שאת מרגישה שהוא רק שלך? זה פשוט יכול להיות הרקע שלך. על הרקע תוכלי להוסיף את המלל עם השם שלך במרכז, התאריך של בת המצווה, המקום, רמז אולי למה שמחכה לאורחים או אפילו ציטוט משיר או סיפור שאת אוהבת. קחי את זה למקום שלך ורק שלך.

 

 

רקע בהזמנה לבת מצווה שהוא קונספט

אם למשל החלטת ללכת על קונספט מסוים בבת המצווה שלך, את יכולה שהקונספט יהיה גם הרקע להזמנה ואז האורחים יקבלו רמז. למזל, הרבה בנות בוחרות לעשות בת מצווה שהיא ספא, אחרות בוחרות על סדנת אפיה או בישול בבת המצווה שלהן, אתגרי ספורט כמו למשל בת מצווה נינג‘ה ועוד ועוד. לפי הנושא של האירוע תוכלי גם לעצב את ההזמנה שלך.

 

תבניות לעיצוב חופשי לרקע להזמנה לבת מצווה

בגלישה קצרה ברשת האינטרנט או חיפוש אחר אפליקציות תוכלי לעצב גם את הרקע וגם את ההזמנה עצמה ממש בעצמך וכך גם להרגיש שאת חלק בלתי נפרד מהעיצוב והיצירה של ההזמנה מה שיצור התלהבות בקרב האורחים וגם לחסוך בעלויות של עיצוב ההזמנה. יש המון תבניות מוכנות לעיצוב חופשי וכל מה שאת צריכה לעשות הוא פשוט לחפש.

 

לעומת זאת, אם לא בא לך לעצב את ההזמנה בעצמך, תמיד תוכלי לפנות לחברה, לחברה של אמא או למישהי שיש לה טאצ‘ עיצובי שתוכל לעצב עבורך את ההזמנה לפי מה שאת רוצה. תמיד אפשר לקחת השראה מהרשת, להסתכל בפינטרסט על כל מיני רעיונות של רקעים והזמנות מיוחדים, להתחבר לאיזה פרופיל של צלמת או מעצבת גרפית ולראות לאן המעקב ייקח אותך. דמיון, קצת צבע, הרבה יצירתיות ואנחנו בטוחים שההזמנה לבת המצווה שלך תהיה הכי מושקעת ויפה בעולם, לא פחות מהאירוע עצמו!

Exit mobile version