עיצוב הזמנה לבד

תוכן עניינים

זוכרים שפעם היינו שולחים הזמנה לאירוע בדואר? כמה השקעה הייתה באותה הזמנה, גם מבחינת בחירת העיצוב, גם מבחינת טעויות שלא ניתן היה לתקן בהן וגם מבחינת הסרבול בשליחתן. כיום אנחנו נמצאים בעידן אחר, בו משמעות ההזמנה השתנתה, הן מבחינת העיצוב הכללי שלה והן מבחינת אפשרויות המשלוח. אז איך שולחים היום הזמנה, איך בוחרים את העיצוב המדויק ומה חייבים לדעת לפני שמתחילים לעצב לבד הזמנה? הכנו לך מדריך מקוצר וקולע להכנת ההזמנה המושלמת. 

עיצוב הזמנה בעידן הדיגיטלי ויתרונותיו

אנו חיים בעידן בו כבר לא שולחים הזמנות בנייר, ומגיל צעיר אנחנו כבר מורגלים להזמין לימי הולדת באמצעים דיגיטליים. יש לכך לא מעט יתרונות – ניתן לעשות זאת לבד לגמרי ובקלות באמצעות אפליקציות נוחות לשימוש, אם יש צורך בשינוי ניתן לעשות זאת במהירות ולא להדפיס מחדש את כל ההזמנות. ניתן לשלוח את ההזמנה בקלות לכל מוזמן ובנוחות רבה, וניתן גם להוסיף אותה בקבוצת ווצאפ במקרה הצורך או אפילו במייל. כמו כן, האפשרות הדיגיטלית מאפשרת גמישות רבה מבחינת העיצוב, הוספת תמונות, אנימציה, תנועה, מוזיקה ופיצ'רים שונים. עוד יתרון גדול שחובה לדבר עליו הוא המחיר – יצירת הזמנה דיגיטלית זולה, מהירה, קלה ושליחתה לא מצריכה כמעט דבר מלבד לחיצה על כפתור "שלח" בטלפון.

אז והיום – אבולוציית ההזמנות לאירועים

לא כולם כבר זוכרים היום, אבל פעם מי שרצה לשלוח הזמנה היה צריך לפנות למעצבי הזמנות, לשבת על העיצוב ולהחליט בדיוק כיצד יש לבצע זאת, לבחור את הנייר, את המעטפה ואז לחכות לבית הדפוס שיבצע את ההדפסה. לאחר מכן עוד נותר היה לשלוח את ההזמנה. לאחר מכן הגיעו ההזמנות המוכנות מראש, אלה שנתנו לאנשים למלא ידנית ואותן היו מחלקים, במיוחד כאשר היה מדובר על הזמנות לימי הולדת. 

כיום התמונה שונה לגמרי – מבצעים לבד, שולחים במהירות ולא משלמים כמעט כסף, בטח לא בהשוואה למה שאנשים היו משלמים בעבר. אם מתגלה טעות ניתן לתקן אותה במהירות, ובגדול? פשוט הרבה יותר קל ליצור ולשלוח הזמנות.

איך הופכים את ההזמנה הדיגיטלית למדליקה?

מי שרוצה לקחת עיצוב הזמנה דיגיטלית צעד אחד קדימה יוכל לעשות זאת בכמה דרכים. קודם כל, ניתן לקחת את הטקסט הכתוב ולהפוך אותו לסרטון מדליק, כזה שישלב כתוביות שמתחברות יחד במגוון שילובים וצבעים, עם תוספות של זיקוקים, סרטונים ודמויות. אם מוסיפים גם מוזיקה טובה ההזמנה בכלל הופכת להצגה של ממש והיא תמשוך תשומת לב רבה. 

כאשר יוצרים הזמנה בה אנימציה ותוספות אינטראקטיביות הן מוסיפים לשיווק של האירוע, ואין זה משנה האם זו יום הולדת לילד הצעיר, בת מצווה או חתונה – כולם יכולים לצאת נשכרים מהמראה הייחודי, המקורי והמושך של ההזמנה הדיגיטלית. כמובן שמי שרואה את ההזמנה הדיגיטלית המושקעת יחשוב מיד שהאירוע מושקע וכאירוע כזה לא כדאי לו להפסיד אותו. 

בכל מקרה, מומלץ לעשות בחירה בצבעים בולטים, אך מעודנים. כדאי לבחור בפונטים שאינם דקים מידי ולתזמן בסרטון את הזמנים כך שמילים לא יזוזו מהר מידי מצד אחד ויאפשרו קריאה, אך גם לא לאט מדי כך שאנשים לא יאבדו עניין באמצע הסרטון. מומלץ מאוד להתייעץ עם מי שמכיר את התחום לעומק או להתנסות לפני כן ביצירת כמה הזמנות דיגיטליות לניסיון. 

טיפים לעיצוב הזמנות

תפירה

סדנת ליבוד – אמנות התפירה בעבודת יד

האם אי פעם החזקתם פיסת לבד והתפעלתם מהרכות והחום שלה? החומר הצנוע הזה, שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, נושא עמו מארג עשיר של מורשת תרבותית וביטוי אמנותי. ליבוד, האמנות העתיקה של שילוב סיבי צמר יחד לבד לא ארוג, אינה רק מלאכה; זהו מסע בזמן, המזמין יצירתיות ושלווה לתוך חיינו המהירים. בעולם שבו הדיגיטל מאפיל לעתים קרובות על המישוש, אמנות הליבוד מציעה שילוב ייחודי של מסורת וחדשנות, ומשמשת גשר בין העבר להווה.

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.