אולמות בנתניה – אירוע בתוך העיר או מול הים?

תוכן עניינים

לשמחתנו, ישראל התברכה ברצועת חוף מרשימה מצפון לדרום. על רצועה זו ממוקמים לא מעט יישובים, כולל מספר ערים גדולות. אחת מהן היא נתניה. העיר נהנית מרצועת חוף של למעלה מ-10 ק"מ, ונחשבת לאחת הרצועות הארוכות והיפות ביותר בישראל. כל מי שמתגורר בעיר או מבקר בה, יכול לראות זאת.

אחת המקרים ליהנות מרצועת החוף בנתניה היא בעת קיום אירוע. מול חופי נתניה ממוקמים מספר אולמות אירועים, בין אם כאלה הפועלים באופן עצמאי ובין אם כאלה השייכים לבתי מלון הממוקמים שם ומאפשרים, הן לאורחים והן למזמינים מבחוץ, לשכור את האולם השייך אליו לצורך אירוע כזה או אחר.

כעת עולה שאלה, האם משתלם לחפש אולמות בנתניה שנמצאים מול הים או שמא, עדיף לחפש אולמות אירועים במקומות אחרים בעיר, בין אם זה באזור התעשייה החדש, במרכז העיר הישן או במקומות אחרים.

לפני שנציג מספר נקודות בנושא, צריך לציין שבעיר נתניה כמו בהרבה ערים אחרות, ניתן למצוא היום מגוון רחב של אולמות אירועים המתאימים לכל סוג אירוע. זה נכון הן לגבי מי שמחפש לערוך אירוע פרטי או אירוע אחר, עסקי, חברתי, פוליטי וכדומה.

מה זה אומר אולמות מול הים?

כאמור, תחת רשימת אולמות בנתניה ניתן למצוא שורה ארוכה של אולמות אירועים שנמצאים מול הים בנקודות שונות. מדובר על אולמות המציעים נוף ים, בין אם זה מחלונות האולם, בין אם זה חצרות וגינות הפונים אל הים או אולמות שיש להם גגות פתוחים מהם אפשר לראות את הים.

אחד היתרונות של מקומות כאלה, מעבר לעובדה שהנוף הוא מרשים זה שאפשר להרגיש את הבריזה, את הרוח המגיעה מהים וכן אפשר להריח את ריח הים. בחלק מהאולמות מציעים למארגנים לערוך את הטקס על החוף או באזור פתוח אחר שקרוב לים. כך הטקס נערך באווירה יותר חופשית ואפשר להרגיש את הים בצורה יותר קרובה.

מצד שני, צריך לקחת בחשבון מספר נקודות: ראשית, אם רוצים לערוך טקס או כל חלק אחר מהאירוע על חוף הים או במקום אחר שאיננו שייך ישירות לאולם, צריך לזכור שמדובר במקום ציבורי ואי אפשר לשלוט במה שנעשה שם באופן מלא. שנית, מאוד ייתכן שבימים עמוסים, רעש מחוף הים עלול להפריע למהלך האירוע. שלישית, כפי שיש בריזה נעימה, ייתכן גם מצב הפוך, רוח סוערת או לחות כבדה.

מה לגבי אולמות בעיר?

אם מחפשים אולמות בנתניה, בתוך העיר, אזי אפשר למצוא מגוון רחב של מקומות, גדולים וקטנים, אך צריך לקחת בחשבון שלא נהנים מהייחודיות של אירוע מול הים, וכן צריך לקחת בחשבון את העומס שעלול להיווצר בשעות מסוימות, מבחינת תחבורה וחנייה.

יחד עם זאת, תמיד אפשר למצוא אולמות שנמצאים באזור מיוחד, מבודד מעט, אזור שממנו אפשר מצד אחד ליהנות מחוף הים, ומצד שני לא להתמודד עם החסרונות האפשריים בבחירה שכזו.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.