ביטוח נסיעות לחו"ל – איך רוכשים ביטוח חדשני ואטרקטיבי

תוכן עניינים

לפני נסיעה לחו"ל, צריך להיערך בצורה נכונה בשביל שתקופת הזמן בה מבלים בחו"ל, תעבור בצורה נעימה, חלקה ובטוחה. מלבד כרטיסי טיסה אל היעד, יש צורך להזמין חדרים בבית מלון, לשכור רכב או לקנות כרטיסים לתחבורה ציבורית, להכין מסלול, להחליף כסף, ולבצע את כל הפעולות הנדרשות בשביל שנוכל ליהנות משהותנו בחו"ל, מהרגע בו נוחתים ועד הרגע בו אנחנו ממריאים חזרה ארצה.

אחד הדברים שעלינו להקפיד ולדאוג להם, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. אסור לצאת את גבולות הארץ מבלי לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, הסיכון עלול להיות גדול מדי, ואם הוא יתממש, הרי שההוצאות הכלכליות שיהיו כרוכות בכך, עלולות להיות אסטרונומיות, ולהשפיע על מאפיינים שונים, לא רק בשהותנו שם אלא גם בבריאותנו.

ביטוח נסיעות לחו"ל, זו פוליסה שרוכשים לפני מועד הנסיעה והיא אמורה לכסות אותנו במשך כל תקופת שהותנו בחו"ל. הפוליסה מכסה אותנו בשני היבטים משמעותיים, הראשון הוא כל דבר שקשור כך או אחרת להיבטים של בריאות, והשני הוא כל דבר שקשור לחפצים שלנו, בין אם זו גניבה, אובדן, חבלה או כל דבר אחר.

אילו חידושים חלו בפוליסת ביטוח לחו"ל

עם השנים, החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל עלתה וכך גם המאפיינים והכלים שהוא מציע לנו. היום הפוליסות מציעות לנו הרבה יותר כלים אטרקטיביים שיכולים לשרת אותנו בצורות שונות בזמן שהותנו בחו"ל. לכן חשוב להקפיד ולרכוש פוליסה, שתהיה מותאמת עבורנו מבחינת תנאים וכיסויים, אך גם מבחינת הכלים שהיא מספקת.

הנה כמה דוגמאות לחידושים שחלו בפוליסה עם השנים:

ייעוץ זמין בכל שעה ובכל מקום – בזכות אפליקציות שניתן להתקין בפלאפון, אנחנו יכולים ליהנות מייעוץ זמין ונגיש של רופאים, בכל מקום ובכל שעה. כך נדע אם נכון לפנות אל רופא מקומי או לא.

החזר כספי – אם בעבר היינו צריכים לחכות עד שנגיע לארץ בשביל לקבל החזר כספי על הוצאות, אזי שהיום אנחנו יכולים לקבל החזר כספי עוד בזמן שהותנו בחו"ל. כל חברה מציעה אופציות שונות לכך.

אופציות ייחודיות – הפוליסות מציעות היום מגוון אפשרויות ייחודיות שבעבר לא היו קיימות, בין אם זה החזרים לעוסקים בספורט אתגרי או בפעילויות ספורט שונות, החזרים על ביטולי טיסה, כרטיסים לאירועים ועוד.

איפה וכיצד ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

היום לא חייבים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ישירות דרך חברת ביטוח. אפשר לפנות גם אל גורמים אחרים איתם אנחנו עובדים ולרכוש פוליסה. לדוגמא, דרך חברת האשראי שלנו. היא מציעה לנו אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות בהתאם לצרכים שלנו עם כל המאפיינים והכיסויים הרלוונטיים עבורנו.

לשם כך, אנחנו צריכים להחליט איזו פוליסה יכולה להתאים לנו, מה היא צריכה לכלול ואילו הרחבות נרצה לעשות, מטעמי בריאות או מטעמים אחרים. חשוב שהפוליסה תכסה אותנו בכל אספקט, מהרגע בו אנחנו עולים למטוס ועד לרגע בו אנחנו חוזרים ארצה.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.