ביטוח נסיעות לחו"ל – דברים שחשוב לשים לב אליהם

תוכן עניינים

ישראלים אוהבים לטוס לחו"ל. בתקופות שגרה אנחנו נוהגים לעשות זאת לעיתים תכופות, ואנחנו לא מוותרים על האופציה לטוס לחו"ל גם בתקופות של מתח ביטחוני או בתקופות בעייתיות אחרות. מבחינתנו, נסיעה לחו"ל היא פתרון ומפלט שאנחנו נעזרים בה בשביל להתרענן, למלא מצברים ולחזור חזרה אל השגרה.

על מנת שהנסיעה לחו"ל תיערך באופן סדירה ולא נצטרך למצוא את עצמנו מתמודדים עם לחצים וקשיים שונים בעצמנו, אזי שעלינו להתכונן אליה בהתאם, ולקנות את כל מה שנדרש בשביל שנוכל לטוס בראש שקט ורגוע.

אחד הדברים שעלינו לעשות לפני יציאתנו את גבולות ישראל, הוא לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. פוליסה זו תאפשר לנו לקבל שורה ארוכה של כיסויים במקרים של מחלה, פציעה, חבלה או כל דבר אחר שאנחנו עלולים להתמודד איתו בזמן שהותנו בחו"ל. מאחר ואין שום גורם אחר שמבטח אותנו בתקופה זו, והמחיר שנידרש לשלם בהיעדר ביטוח עלול להיות מאוד גבוה, מוטב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות וכך נוכל לקבל החזרים שונים.

 

מי צריך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ואיך עושים זאת?

בעיקרון, כל אחד שיוצא את גבולות הארץ, אפילו אם זה לימים ספורים, צריך להחזיק ברשותו ביטוח נסיעות לחו"ל. לא משנה היעד ולא משנה סיבת הנסיעה. הביטוח נועד לספק את הכיסויים הרלוונטיים בהיבט הרפואי וכן בהיבט של אובדן או גניבת רכוש. הפוליסה מתחילה לפעול מהמועד שנקבע, בדרך כלל יום הטיסה ועד למועד החזרה ארצה.

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות דרך גורמים פיננסיים שונים. למשל, אפשר לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברות אשראי המציעות ללקוחות שלהם אפשרות לרכוש דרכן פוליסת ביטוח מותאמת. חשוב לציין, ישנה פוליסה בסיסית שניתן לרכוש וישנן הרחבות שונות שניתן להוסיף, זאת במידה ומעוניינים ליהנות מכיסויים עקב מחלה או מצב בריאותי ספציפי שמחייב זאת, וכן אם מתכוונים לערוך טיול הכולל אתגרים שונים.

 

מה חשוב לוודא כשרוכשים ביטוח בריאות לחו"ל

ראשית, יש לבדוק איך וכיצד מתבצעים ההחזרים הכספיים במקרה של הוצאה. ישנן חברות הנוהגות לספק החזר כספי כשחוזרים לארץ ומגישים תביעה. לעומת זאת, חברות רבות היום מציעות החזר כספי כבר בזמן שהותנו בחו"ל. כך אין צורך להמתין עד שמקבלים את ההחזר.

שנית, יש לבדוק האם החברה מפעילה אפליקציה או אמצעי אחר דרכו ניתן לקבל שירות 24/7 באופן זמין, נגיש ומהיר. לעיתים, דרך האפליקציה אפשר לקבל גם ייעוץ רפואי, להגיש בקשות או דברים אחרים שיכולים לעזור לנו.

שלישית, חשוב לבדוק האם ניתן לרכוש הרחבות הכוללות התייחסות למקרים מיוחדים שעלולים לנבוע כתוצאה ממצב ביטחוני מסוים או מסיבה אחרת. זה חיובי בפרט כשטסים בתקופה לא שגרתית שמחייבת התייחסות אחרת.

בכל מקרה, לפני רכישת הפוליסה יוצגו כל התנאים והכיסויים, ואפשר לבחון מה דורש התייחסות מיוחדת ואיך ניתן להתמודד איתה.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.