בת מצווה לא מהעולם הזה

תוכן עניינים

מסיבת בת המצווה היא לא סתם עוד יום הולדת, היא ה-יום של כל נערה. כל הבנות בכיתה מזמינות עשרות תלמידים לבת המצווה והבנות הולכות לעשרות חגיגות. אחריי כל כך הרבה חגיגות בת מצווה כל אחת רוצה שהחגיגה שלה תהיה קצת אחרת. כאן חברת הפקות אירועים איכותית נכנסת לתמונה. אמרתם חברת הפקות אירועים איכותית, אמרתם חברת הפקות אירועים sinerkids.

 

בת מצווה לכל אחת

מסיבת בת מצווה לא חייבת להיות אותו הדבר ואפילו עדיף שלא. מסיבת בת המצווה היא הזדמנות מדהימה לכל מתבגרת להראות את העדפות שלה ולהגשים חלום ולכן חשוב לבחור בחברת הפקות שיכולה לתת לכם מגוון של אפשרויות.

 

כל אירוע בת מצווה כולל בתוכו את הדברים החשובים ביותר בכל אירוע חשוב כמו קייטרינג, מוזיקה וצלם גם בחלקים אלה וגם בתוספות לאירוע יש לכם הרבה שליטה ותוכלו לבנות אירוע שמתאים לכל אחת ואחת. אספנו לכם קצת רעיונות:

 

המלכותית –  המלכותית נכנסת לרחבה בכניסה מפתיעה ומלאת הדר וגונבת את כל תשומת הלב אליה כי זה היום שהוא רק שלה. ריקודים, אוכל טוב, צלמים בכל מקום וכמובן בוק וסרט בת מצווה איכותי, באירוע מסוג זה היינו מוסיפים הופעה המתאימה להעדפות של המתבגרת ועמדת סטיילינג.

 

מלכת המסיבות- מוזיקה זה הנשמה של מלכת המסיבות. יש לכם מתבגרת שכל מה שהיא רוצה זה לרקוד? יש לנו בשבילכם רעיון לאירוע גדול מהחיים. מסיבת full moon מטורפת באולם, וילה פרטית או על יאכטה עם כל החברות. לזה היינו מוסיפים שזירת צמות צבעוניות, קעקועים, עמדת סטיילינג ומלא אוכל טוב.

 

היוצרת – היוצרת לא תסכים רק לרקוד היא רוצה ליצור. כניסה מפתיעה בה המתבגרת מראה את כישוריה בתוספת סדנאות שונות יכולה להתאים לאירוע כזה. מומלץ להוסיף מופע כמו מעגל מתופפים או ברייקדאנס.

 

ההרפתקנית – יש לכם מתבגרת הרפתקנית שאולם האירועים לא מדבר אליה?  להרפתקניות שבנינו יש הרבה אופציות לשילוב באירוע הבת מצוות כמו ניווט אתגרי בשטח, א"ש לילה, חפש את המטמון ובישול פויקה בשטח. לסיום מומלץ להוסיף מסיבת ריקודים מטורפת תחת כיפת השמיים.

 

אילו עוד הפעלות אפשר להוסיף לאירוע?

כל מסיבה היא אחרת והמסיבות המוצעות למעלה הן רק הצעות הגשה ורק קצה הקרחון. יש הרבה סוגים של הפעלות שניתן להוסיף, לשנות, להתאים וליצור מהם אירוע ייחודי למתבגרת. כל מתבגרת שונה, אוהבת דברים אחרים ותתרגש מדברים אחרים וכך גם חברותיה.

בין ההפעלות הנוספות תוכלו לראות: מופע קסמים וטלפתיה, אוהלים לחורף ולקיץ, טיולים, מתחם טיפולי שיאצו, שולחנות משחק ומולטימדיה ועוד ועוד.

 

כמה עולה אירוע בת מצווה?

מחירו של אירוע בת המצווה תלוי בהרבה קריטריונים כגון סוג ההפעלות, מיקום, שירותים אותם תרצו להוסיף ועוד. מומלץ להגיע אל חברת ההפקות עם רעיון ותקציב כך שיוכלו לתפור לכם את האירוע המדויק ביותר עבורכם.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.