דוגמא להזמנה לחתונה

תוכן עניינים

 

הזמנה לחתונה לדוגמהמגיע לכם מזל טוב! מקום יש! צלם בטוח יש! שמלה וחליפה ממש בדרך. רעיונות לקונספט, עיצוב ואווירה כבר מתבשלים. קייטרינג ותפריטים בתהליך וגם האלכוהול שילווה את האירוע… ומה לגבי הזמנה? הפוסט הבא עוסק כולו בהזמנות לחתונה ואפילו נציג לכם כל מיני דוגמאות להזמנות לחתונה. אין ספק כי מדובר באירוע של החיים שלכם ולכן כל פרט בו עובר תהליך מחשבתי, יצירתי והמון המון השקעה. כי אתם רוצים שזה יהיה פשוט מושלם. למה זה בכלל חשוב? משום שההזמנה לחתונה שלכם ולא משנה אם אתם עושים חתונה גדולה ויוקרתית או בוטיקית בבית היא בעצם הרושם הראשוני שאתם מייצרים אצל האורחים שלכם. ברגע שהם ייראו את ההזמנה הם יבינו ישר אם הם מתכוונים להגיע ללא כל צל של ספק או שהם הולכים לשלוח צ‘ק ורק לאחל לכם הרבה מזל טוב. הרי אם נשים את הדברים על השולחן נבין שרוב ההזמנות הולכות בסוף לפח. כן. זה עצוב אבל זו האמת.

 

דוגמא להזמנה לחתונה קודם כל חושבים על רעיון

מה בא לכם ליצור אצל האורחים שלכם? להפעיל רגש? לסקרן? אולי לגרום להם להתרגש ביחד אתכם? אולי אתם רוצים להצחיק את האורחים שלכם? לפי מה שבא לכם ליצור אצלם בראש או בדמיון, אתם יכולים גם לעצב את ההזמנה לחתונה שלכם. הזמנה יכולה להיות כל דבר.

 

דוגמאות הזמנות דיגיטליות לחתונה

אם בא לכם לסגור את הפינה של ההזמנה אונליין, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא באחד האתרים או האפליקציות את העיצוב שאתם הכי אוהבים, לקבוע את המלל כמו השמות שלכם, התאריך של האירוע, המיקום ועוד משהו קטן שאתם מתחברים אליו וזהו. משם זה כבר יוצא להדפסה או שאתם שולחים לכולם את ההזמנה באמצעים אלקטרונים כמו ווטצ‘אפ, מסנג‘ר או מייל. אתם בוחרים. זה אולי פחות אישי אבל זה חוסך המון זמן וגם כסף.

 

 

דוגמא להזמנה לחתונה – חייבים משהו מקורי!

דוגמא להזמנה לחתונה מקוריתאם אתם מאלה שחייבים שההזמנה שלכם תהיה הזמנה מקורית, קחו את זה צעד אחד קדימה. ההזמנה שלכם לחתונה יכולה להיות המון דברים. היא יכולה להיות מתנה שאתם קונים ומעצבים בעצמכם לאורחים שלכם כמו למשל בקבוק קאווה קטן ועליו מודפסים פרטי האירוע, חפיסה של שוקולד עם עטיפה של המיקום והתאריך וכמובן השמות שלכם, זר פרחים קטן לקישוט או כל דבר אחר שעולה לכם בראש. אתם יכולים גם להקליט סרטון ולערוך אותו אחר כך ודרך זה להזמין את האורחים שלכם לאירוע של פעם בחיים, לעשות הצגה נחמדה ומצחיקה שקשורה ליום שבו הכרתם, חידון, משחק או כל רעיון מקורי ומגניב אחר שעולה לכם. את ההזמנה אתם יכולים לעצב או לערוך בעזרת איש מקצוע כמו צלם, מעצבת גרפית או עורך סרטונים ואתם גם יכולים לעשות את זה לגמרי בעצמכם. היום יש אפליקציות, אתרים ותוכנות שבאמצעותם ניתן  לעצב הזמנות ממש מגניבות.

 

דוגמא להזמנה לחתונה אבודים לגמרי

אם אתם מרגישים שעדיין אין לכם שום כיוון ושום רעיון, כל מה שאתם צריכים זה פשוט השראה. אז אתם יכולים לגלוש ברשת, להיכנס לכל מיני פרופילים שקשורים לעיצוב באינסטגרם, להתחבר לפינטרסט ולקחת משם רעיונות או פשוט לשאול חברים ומכרים שלכם שעוסקים בעולם הזה של אירועים, חתונות, עיצוב וצילום. אם עדיין אין לכם רעיון, תחשבו על סיפור מדליק כמו הדרך שבה הכרתם שזה מה שהוא שהאורחים שלכם לא יודעים, המיקום, הקונספט של האירוע ודרך זה אתם גם יכולים לחשוב על רעיונות לעיצוב ההזמנה לחתונה.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.