הזמנה לאירוע

תוכן עניינים

כאשר אנחנו מתכננים אירוע אין ספק שהדבר החשוב ביותר בו שקורה טרם האירוע מתחיל הוא ההזמנה לאירוע שלנו. ההזמנה לאירוע מהווה מאין תעודת זהות לאירוע עוד לפני שהוא התחיל והיא בונה ציפיות אצל המוזמנים שלנו. כאשר אנו מזמינים מישהו לאירוע מסויים אנו למעשה מכבדים אותו עצם ההזמנה אך מעבר לנושא של כיבוד האורחים שלנו אנו רוצים ליצור רושם ראשוני חיובי עוד לפני שהאירוע מתחיל, ובעזרת ההזמנה אנו בהחלט יכולים לעשות בצורה שתדבר אל האורחים, תחבר אותם אל האירוע ותגרום להם ציפייה להגיע אל האירוע שלנו.

יצירת רושם ראשוני

אז כולנו יודעים שרושם ראשוני הינו דבר מאוד מאוד חשוב, ובעזרת ההזמנה אנחנו בהחלט יכולים להשיג אותו כדי שהאורחים יגיעו עםההזמנה לאירוע מהווה מאין תעודת זהות לאירוע עוד לפני שהוא התחיל והיא בונה ציפיות אצל המוזמנים שלנו. ציפייה לאירוע שלנו. בכדי ליצור רושם ראשוני חיובי עלינו לחשוב איך אנחנו גורמים לאורחים שלנו להישאר עם פה פעור ברגע שהם מקבלים את ההזמנה שלנו ואת זה אנו יכולים לעשות במספר דרכים. הדרך הראשונה היא על ידי כך שאנו נערוך את ההזמנה בעיצוב מרהיב ולא סטנדרטי. את זה ניתן לעשות על ידי הוספת תמונה מרהיבה שלא רואים כל יום על הזמנה לאירוע. למשל, אם אתם עושים הזמנה לחתונה, חשבו על תמונה שמאפיינת אתכם ותגרום לאורחים להתרגש עוד לפני החתונה.

זו יכולה להיות תמונה שלכם עם סלב מוכר שמרים שלט עם התאריך חתונה שלכם או על ידי תמונה שלכם עושים צלילה או צניחה חופשית בזמן שאת מראים את כפות הידיים שלכם עם התאריך של אירוע החתונה שלכם. תנו דרור ליצירתיות שלכם ותחשבו איזה תמונה הייתה מפתיעה אתכם אם הייתם מקבלים הזמנה לחתונה, דבר שככל הנראה ראיתם עשרות רבות של פעמים בחייכם ולא ניתן להפתיע אתכם עימה יותר מידי. מעבר לכך חשבו מה היה גורם לכם להשאיר את ההזמנה למזכרת ולא לזרוק אותה מיד לפח אחרי שדקרתם את התאריך ביומן שלכם כמו שקורה לרוב ההזמנות. דוגמא נוספת היא הזמנה לכנס, שגם היא יכולה להיות דבר מאוד מונוטוני ומשעמם שגם את התאריך שלו דוקרים ביומן וזורקים מיד לאחר מכן. אם למשל הכנס הוא בנושא מסויים גם כן תוכלו להשתמש באדם מפורסם מהתחום שלכם בארץ או בעולם כדי שיופיע על גבי ההזמנה. מעבר לכך תמיד תוכלו ליצור איזה טיזר לאורחים שלכם עם הרצאה מעניינת או משהו שישאיר אצלהם סימן שאלה קטן ומסקרן.

שיטת המסירה של הזמנה לאירוע

אם נחזור רגע אחורה כמה שנים במנהרת הזמן נזכר בשיטה שהייתה השיטה היחידה המוכרת עד לפני מספר שנים וזוהי המסירההדרך הראשונה היא על ידי כך שאנו נערוך את ההזמנה בעיצוב מרהיב ולא סטנדרטי. את זה ניתן לעשות על ידי הוספת תמונה מרהיבה שלא רואים כל יום על הזמנה לאירוע. הפרונטלית. במסגרת המסירה הפרונטלית, אם הייתם זוג צעיר שמתחתן הייתם צריכים להגיע עד בית הנמען ולמסור להם את ההזמנה בנוסף לביקור קצר. שיטה נוספת שהייתה נהוגה היא המסירה בדואר שאמנם הייתה פוטרת אתכם מביקור אבל עדיין הייתה מעיקה ויוצרת לנו משימות רבות. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה קיימות שיטות מסירת הזמנה לאירוע הרבה יותר פשוטות והרבה יותר יעילות, הרי מי בימנו בודק את תיבת הדואר שלו יותר מפעם בשבועיים כאשר הדבר היחיד שמגיע לשם הם התדפיסים מהבנק שלנו והדו״ח השנתי של קרן הפנסיה בה אנו חברים. אז כאמור ישנן שיטות הרבה יותר כיום למסור הזמנה לאירוע כאשר המובילה ביותר היא באמצעות הווצאפ, האפליקציה בלעדיה לא היינו יכולים לעשות היום כלום.

כך נוכל למעשה למסור לכל הנמענים שלנו בצורה קלה ונוחה את ההזמנה ולשלוח להם צילום של ההזמנה שלנו אחרי שסרקנו אותה ברזולוציה טובה ושמרנו אותה. כך אתם יכולים להיות בטוחים שכל מי ששלחתם לו קיבל את ההזמנה וראה אותה ברגע הראשון שהייתה לו קליטה סלולרית. יתרון נוסף לשליחה באמצעות אפליקציית הווצאפ הוא שיש גם אישור מסירה סמוי בדמות הוי הכחול שכולנו מכירים. בנוסף לשליחת של תמונה דרך הווצאפ נוכל גם לשלוח לינק דרך מסרון רגיל או גם כן דרך הווצאפ. הלינק יכול להוביל לתמונה או להוביל לסרטון שמזמין את הנמען אל האירוע שלנו. היתרון של הזמנה באמצעות סרטון הוא שזה קודם כל מיוחד ומקורי מאד. מעבר לכך, אם מדובר בכנס שאנו רוצים לספר עליו מעט, על המרצים ועל הפאנלים שיהיו בו, סרטון יכול להעביר את המסר בצורה מאוד טובה ולכן השימוש בו יכול להועיל מאוד לאירוע שלנו.

מה המחיר של הזמנה לאירוע

המחיר של הזמנה לאירוע תלוי מאוד במשתנים רבים וינוע בדרך כלל בין 500 ל-2000 ש״ח. המשתנים בהם תלוי המחיר הם קודם כלכיום עם התפתחות הטכנולוגיה קיימות שיטות מסירת הזמנה לאירוע הרבה יותר פשוטות והרבה יותר יעילות, הרי מי בימנו בודק את תיבת הדואר שלו יותר מפעם בשבועיים כאשר הדבר היחיד שמגיע לשם הם התדפיסים מהבנק העיצוב של ההזמנה כאשר אם צילמנו תמונה ואותה אנו מעצבים בעיצוב סטנדרטי אז המחיר לא יהיה גבוה. אך אם למשל עשינו סרטון קצר כמו סרטון מצולם או סרטון אנימציה, המחיר של ההזמה יכול להגיע לכ-2000 ש״ח ואולי אף לעבור אותו, בהתאם לכמות שעות העריכה ואורך הסרטון.

גם שיטת המסירה צריכה להילקח בחשבון כאשר ניתן לעשות זאת באמצעות מרכזיה שתשלח את הלינק או התמונה בווצאפ לכלל האורחים, דבר שגם כן יעלה לנו כסף או ביכולתנו לשלוח את זה לבד בחינם מהווצאפ שלנו. בנוסף, במידה ועשיתם שימוש בשירות של מעצב הזמנות או מעצב גרפי לטובת ההזמנה ככל הנראה המחיר הסופי של ההזמנה יהיה גבוה יותר מהגבול העליו שציינו קודם לכן וזאת כאמור בהתאם למחיר השקעתי של המעצב וכמות השעות אשר הושקעו בעיצוב ההזמנה, כאשר יש לציין ששעת מעצב גרפי נעה בין טווח מחירים של 300 ש״ח לשעה ומגיעה עד ל-500 ש״ח לשעה.

טיפים לעיצוב הזמנות

סיכות

זכרונות בלתי נשכחים: סיכות דש מותאמות אישית לרגעים יקרים

יצירת זיכרונות עגולים היא משהו שכולנו מוקירים. בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו חתונה או אבן דרך בלתי נשכחת, מציאת הדרך המושלמת להנציח את הרגעים הללו יכולה להיות אתגר. זה המקום שבו סיכות דש אישיות נכנסות לתמונה. עם היכולת שלהן להציג עיצובים ומסרים אישיים, סיכות דש הן המזכרת האידיאלית ללכוד ולשמר את הזיכרונות היקרים שלך.

כל מה שצריך לדעת על אוהלים לאירועים

השאיפה לקיים אירועים ייחודיים ומעניינים מובילה אותנו לערוך אותם במגוון הולך ומתרחב של מקומות, ולאו דווקא בתוך מבנים. בהתאם ישנו ביקוש גדול לאוהלים המיועדים לאירועים.