הזמנה לחתונה מקורית

תוכן עניינים

 

הזמנה לחתונה מקוריתחתונה היא האירוע החשוב והמשמעותי ביותר בחיינו, על כך אין להתווכח. אירוע שבו אנו נישאים לאדם היקר עבורנו, בכיר או בכירת ליבנו ומתחייבים לו או לה מעתה ועד עולם. מדובר באירוע בו אנו משקיעים המון מחשבה וזמן כי אנחנו רוצים שהוא יהיה איך לא? מושלם. גם ההזמנה לחתונה בנוסף לכל הפרטים האחרים בין אם זה המקום, העיצוב, השמלה, החליפה, האוכל ובין אם המוזיקה והצלם חשובה לנו ולכן זוגות רבים מחפשים הזמנה לחתונה מקורית.

 

מה זה אומר הזמנה לחתונה מקורית?

למעשה, לא הרבה זוגות חושבים על זה ככה אבל ההזמנה שהאורחים שלנו מקבלים בדואר, פנים מול פנים או אפילו בווטצ‘אפ היא משהו אישי והיא הרושם הראשוני שהאורח מקבל על החתונה שלנו. הוא יכול להבין ממנה הרבה גם על הזוג וגם על האירוע עצמו. הזמנה מקורית היא הזמנה שונה וייחודית ממה שמקובל להדפיס. זו יכולה להיות הזמנה עם מלל מקורי וייחודי, הזמנה הורמוריסטית למשל ברוח תקופת הקורונה עם ציור קומיקס משגע, זו יכולה להיות הזמנה שבה ציירו את הזוג באיזשהוא אופן ושילבו אלמנט מגניב שמאפיין את הזוג עצמו…זכרו! ההזמנה היא דרך נפלאה ליצור רושם ראשוני חיובי ושונה על האירוע שלכם ולגרום לאורחים לרצות להגיע ולא ממש להשאיר מקום להתלבטויות.

 

הזמנה לחתונה מקורית רעיונות

הנה כמה רעיונות ממש מגניבים בשביל הזמנות מקוריות שאתם יכולים לאמץ לעצמכם… אולי לא תהיו הראשונים שהחליטו להזמין כך את האורחים שלכם אבל בהחלט תהיו מיוחדים וגם דרך הרעיונות הללו תוכלו לקבל רעיונות אחרים, משלכם.

 

אם אתם אוהבים שוקולד ואתם רוצים ליצור הזמנה מגניבה שגם תישאר ולא תהיה סתם דף נייר שבסוף נזרק לפח, אתם יכולים להזמין את האורחים שלכם על חפיסת שוקולד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש חפיסות שוקולד איכותי, להוציא את העטיפה, להדפיס בבית דפוס את הלוגו שלכם לחתונה עם השם, התאריך, השעה וכמובן המיקום ולעטוף את השוקולד באריזה החדשה שלכם. כמובן שתוכלו לקצר תהליכים ואולי גם לחסוך הרבה זמן אם תבררו על חברה שעושה בדיוק את זה – מדפיסה הזמנות על מוצרי מתיקה.

 

הזמנה לחתונה מקורית הזמנה שהיא בכלל סיפור

אם אתם רוצים להפוך את ההזמנה שלכם לסיפור אישי, תוכלו לעשות זאת עם השראה ייחודית דרך הזמנה שבעצם מספרת את הסיפור שדרכו הכרתם. תוכלו לשלב כל מיני נקודות ציון בקשר שלכם ולהפוך את ההזמנה לחוויה של ממש גם עבורכם כי זו מזכרת מדהימה וגם עבור המוזמנים שלכם שיוכלו להכיר אתכם הרבה יותר טוב.

 

הזמנה לחתונה שהיא משחק

יש כל מיני רעיונות שאתם יכולים ליצור באמצעות משחק. זה יכול להיות משחק אכיל, חידה, משחק מונופל, סולמות ונחשים, דומינו או כל דבר אחר שעולה לכם בראש.

 

הזמנה לחתונה שהיא גם מתנה

הזמנות מקוריות לחתונהאם בא לכם שההזמנה שלכם גם תישאר עבור האורחים שלכם, יש מליון רעיונות למתנות שיכולות לשמש גם כהזמנות עם הדפסה של פרטי החתונה כמו קרש חיתוך, ספל קפה, פילים של פעם כמו שהיינו מכניסים למצלמות ועוד.

 

הזמנה לחתונה שהיא בלון

תוכלו להדפיס על בלון את התאריך ולהדפיס על ההזמנה מלל מדליק כמו למשל להנחות את האורחים לנפח את הבלון ולסמן להם את המיקום של הלוקיישן של החתונה על המפה בעזרת כדור פורח.

 

הזמנה לחתונה מקורית טיפים לביצוע

  1. חשבו על רעיון מקורי או שתיעזרו במעצב / מעצבת
  2. בחרו משהו פרקטי שגם עומד בתקציב שלכם

שלבו משהו אקטיבי שיכניס את האורחים לאווירה של החתונה כבר עם קריאת ההזמנה

טיפים לעיצוב הזמנות

סיכות

זכרונות בלתי נשכחים: סיכות דש מותאמות אישית לרגעים יקרים

יצירת זיכרונות עגולים היא משהו שכולנו מוקירים. בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו חתונה או אבן דרך בלתי נשכחת, מציאת הדרך המושלמת להנציח את הרגעים הללו יכולה להיות אתגר. זה המקום שבו סיכות דש אישיות נכנסות לתמונה. עם היכולת שלהן להציג עיצובים ומסרים אישיים, סיכות דש הן המזכרת האידיאלית ללכוד ולשמר את הזיכרונות היקרים שלך.

כל מה שצריך לדעת על אוהלים לאירועים

השאיפה לקיים אירועים ייחודיים ומעניינים מובילה אותנו לערוך אותם במגוון הולך ומתרחב של מקומות, ולאו דווקא בתוך מבנים. בהתאם ישנו ביקוש גדול לאוהלים המיועדים לאירועים.