הזמנות בר מצווה מעוצבות

תוכן עניינים

 

הזמנות בר מצווה מעוצבותבר מצווה היא ללא ספק בין האירועים היותר מהותיים ומשמעותיים עבורנו ההורים וגם עבור הילד שלנו שהגיע לגיל מרגש עם אחריות ומחויבות. יש משפחות שחוסכות במשך 13 שנים בקופת חיסכון כדי שבגיל המצוות יוכלו לחגוג לבן שלהם אירוע ראוי ומכובד עם אותו כסף שחסכו במרוצת השנים.

 

כמו בכל אירוע, גם בבר מצווה יש משמעות לכל פרט החל מהלוקיישן של האירוע, דרך האוכל וחברת הקייטרינג שתגיש אותו, דרך העיצוב, התאורה, המוזיקה ועד לבוש חתן בר המצווה. אבל, הרושם הראשון שהאורחים שלנו מקבלים עוד לפני שהם בכלל מגיעים לאירוע או מחליטים האם להגיע לאירוע או רק לשלוח מעטפה מכובדת היא ההזמנה. הזמנות בר מצווה מעוצבות הן דרך נפלאה ליצור רושם ראשוני חיובי, לרגש את האורחים שלנו דרך ההזמנה ואפילו לעודד אותם להגיע לאירוע שלנו.

 

הזמנות בר מצווה מעוצבות איך לעצב?

יש כמה דרכים לעצב הזמנה לבר מצווה. הדרך הראשונה היא ממש לבד. היום יש מגוון של תוכנות, אפליקציות המשלבות תמונות וטכניקות עיצוב ככה שכל אחד מאיתנו יכול לעצב את ההזמנה לעצמו. בשלב הבא כל מה שאנחנו צריכים לאחר שמצאנו תוכנה טובה ומקצועית אך גם ידידותית למשתמש היא להחליט על רעיון. אחרי שיש לנו רעיון נצטרך לבחור את המלל, הצבעים, הגודל של הטקסט ולסדר את ההזמנה כמו שאנחנו רוצים.

 

רעיונות לעיצוב הזמנות בר מצווה

זו יכול להיות הזמנה מעוצבת עם איזה שהוא אלמנט שקשור לחתן בר המצווה בין אם זה תחביב שהוא חלק מהחיים שלו ובין אם משהו אחר שהוא מתחבר אליו באופן כללי כמו ריקוד, מוזיקה, ספורט או פעילות שהוא עושה בחיי היום יום שלו ומשפיעה על חייו.

 

זו יכולה להיות הזמנה בהשראת המקום שבו האירוע מתקיים כמו למשל ירושלים, חיפה, תל אביב או מקום אחר שבו בחרתם לחגוג. כמובן שאפשר גם לעצב את ההזמנה בהתאם לקונספט של האירוע אם בחרתם לחגוג את בר המצווה בקונספט מסוים. אפשר גם לעצב הזמנה לבר מצווה שהיא בכלל מתנה כמו למשל מגבת, חפיסת שוקולד, ספל קפה או כל רעיון אחר שעולה לכם.

 

אופציה שניה לעצב הזמנה היא באמצעות מעצבת גרפית. כל מה שאתם צריכים זה לבחור מעצבת גרפית אליה אתם מתחברים, לספר לה על הילד שלכם (או שהוא יספר בעצמו) ויקח חלק פעיל בעיצוב ההזמנה ואז לפי זה המעצבת תעצב את ההזמנה.

 

בשלבים הבאים אתם צריכים להחליט על דרך שליחת ההזמנה בין אם זה ברשתות חברתיות, אפליקצית הווטצ‘אפ או בדואר. היום יש כאלה שאפילו מחליטים להקים אפליקציה שתהווה כל מה שצריך לאירוע עצמו בין אם זה גישה לספקים, טיזרים לאורחים על אטרקציות שהולכים להיות, הצגת התפריט של האוכל, שליטה על מי מגיע לאירוע ומי לא מגיע, הסעות לאירוע ועוד המון רעיונות.

 

כמובן שאתם יכולים לגלוש ברשת ולקבל כל מיני רעיונות להזמנות מגניבות כמו הזמנות אינטרקטיביות, הזמנות מצחיקות, הזמנות מקוריות ועוד.

הזמנה מעוצבת לבר מצוה כמה זה עולה?

זה תלוי אם בחרתם ללכת על הזמנה מודפסת שיוצאת דרך בית דפוס בכמות מסוימת או על הזמנה דיגיטלית. המחירים משתנים בהתאם לעיצוב שבחרתם ואם זה רק נייר עליו מדפיסים את פרטי האירוע או ממש מתנה. המחירים נעים בין 25-50 ש“ח להזמנה בדרך כלל.

טיפים לעיצוב הזמנות

סיכות

זכרונות בלתי נשכחים: סיכות דש מותאמות אישית לרגעים יקרים

יצירת זיכרונות עגולים היא משהו שכולנו מוקירים. בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו חתונה או אבן דרך בלתי נשכחת, מציאת הדרך המושלמת להנציח את הרגעים הללו יכולה להיות אתגר. זה המקום שבו סיכות דש אישיות נכנסות לתמונה. עם היכולת שלהן להציג עיצובים ומסרים אישיים, סיכות דש הן המזכרת האידיאלית ללכוד ולשמר את הזיכרונות היקרים שלך.

כל מה שצריך לדעת על אוהלים לאירועים

השאיפה לקיים אירועים ייחודיים ומעניינים מובילה אותנו לערוך אותם במגוון הולך ומתרחב של מקומות, ולאו דווקא בתוך מבנים. בהתאם ישנו ביקוש גדול לאוהלים המיועדים לאירועים.