הזמנות לבריתה – דוגמאות

תוכן עניינים

 

מזל טוב יש לכם בת! אם רוצים בריתה צריך למהר ולתכנן את האירוע, וכמובן ברגע שהתאריך והמקום ידועים צריך למהר ולהכין הזמנות. הזמנות לבריתה יעוצבו בעיקר בצבעים רכים ונעימים שמתחברים עם תינוקות.

הזמנה אלגנטית לבריתה

הזמנות נקיות ופשוטות, עם רקע אחיד ונעים. בדרך כלל הצבעים ינועו בין גווני הורוד, התכלת והסגול. תוכלו לבחור ברקע עם עיטור כלשהו, תוכלו להוסיף מסגרת. המסגרת יכולה להיות בצבע שונה מזה שבחרתם לכיתוב או לרקע הכללי. המסגרת יכולה להיות מרובעת, עגולה, בצורת לב או כל מה שתרצו.

הזמנה פרחונית לבריתה

הזמנות לבריתה עם מגוון דוגמאות פרחים. בוחרים בפרח האהוב עליכם, בצבע שתרצו ובעיצוב שמתאים לכם. גם כאן הצבעים ינועו בדרך כלל בין גווני הורוד, התכלת או הסגול. אפשר לעצב את הפרחים ברקע ההזמנה כצללית ולהוסיף את הכיתוב מעליהם. עוד אפשרות תהיה ליצור מסגרת פרחים סביב הכתוב. המסגרת יכולה להיות מסביב לכל הזמנת החתונה, סביב שם החוגגת בלבד, או רק על חלק מההזמנה. אפשר לבחור במסגרת מרובעת, עגולה או בצורת לב.

הזמנה לבריתה עם תמונה

הזמנה לבריתה עם תמונה. זו יכולה להיות תמונה של הבת החדשה, תמונה של המשפחה, תמונה שאתם אוהבים כמו שמיים או כל דבר אחר. תוכלו לבחור במקום תמונה, בציור של תינוק, של עגלה, של דובי או כל ציור שתאהבו ותבחרו. אם תבחרו בתמונה של בתכם או של המשפחה כולה, תקבלו הזמנות אישיות שהאורחים ישמחו לקבל ובדרך כלל גם יישארו תלויות על המקרר שלהם גם אחרי מועד האירוע.

מהם שלבי הכנת ההזמנה?

אחרי שבחרנו את עיצוב ההזמנה, נחליט מה נרצה לכתוב, באיזה גופן, מה העיצוב של הטקסט, גדלים שונים, באיזה סדר נרצה ואילו מאפיינים נרצה בהזמנה. לאחר מכן, צריך להחליט על סוג הנייר שרוצים להשתמש בו, ולבסוף כמה הזמנות צריך להדפיס.

המידע הרצוי בהזמנת החתונה

הזמנת הבריתה צריכה לכלול את כל המידע הדרוש לאורחים. מי חוגג, באיזה תאריך, באיזו שעה היכן תתקיים הבריתה, שמות ההורים. תמיד אפשר להוסיף עוד מידע כרצונכם אך רצוי לא להגזים יתר על המידה.

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.