הזמנות לבת מצווה מעוצבות

תוכן עניינים

 

הזמנות לבת מצווה מעוצבותכל ילדה מחכה לאירוע בת המצווה שלה ומקווה שהוא יהיה מושלם ונוצץ, ושחברותיה ימשיכו לדבר עליו עוד הרבה זמן אחרי. את העניין אפשר לייצר כבר בהזמנה לבת מצווה. הזמנה מעוצבת, נוצצת וייחודית עם רעיונות מקוריים שילדתכם תהיה גאה בהם.

עיצוב ההזמנה הוא תחום מגוון. אתם יכולים לבחור עיצוב קלאסי פשוט ונקי, עיצוב שדומה להזמנת חתונה, עיצוב עם תמונה או כל מה שתרצו.

הזמנות לבת מצווה – הזמנה עם תמונה

רוב בנות המצווה אוהבות לעשות בוק לפני אירוע בת המצווה שלהן. התמונה הנבחרת על ידי בת המצווה מודפסת על גבי ההזמנה. ככה מקבלים הזמנה לבת מצווה, מעוצבת, שבתכם תהיה גאה בה ותשמח לחלוק אותה עם חבריה. כמובן שיש לוודא שזאת תמונה שהיא שלמה איתה לחלוטין. כמובן שהתמונה יכולה להיות אישית, משפחתית, תמונה ישנה, חדשה או כל מה שתבחרו.

הזמנות לבת מצווה – הזמנה בעיצוב של אינסטגרם

הזמנה לבת מצווה בעיצוב של אינסטגרם. התמונה תהיה במרכז, מעליה יהיה את השם של בתכם, כמי שהעלתה את התמונה. תוכלו להוסיף את המידע הרצוי ככיתוב בפוסט מתחת לתמונה, את מקום האירוע בשורת המיקום וכל מה שתרצו להוסיף. כך תקבלו הזמנה מקורית וייחודית לבת המצווה.

הזמנות לבת מצווה – הזמנה אלגנטית

כמובן, לא כל הבנות ירצו לשלוח הזמנה עם תמונה שלהן. אתם יכולים לבחור בכל רקע שתרצו, ציור, רקע של שמיים, רקע עם צבע אחיד. הכל נתון לבחירתכם ולבחירת בתכם. תוכלו לבחור שלא יהיה רק צבע אחד. עוד דוגמא שיכולה להיות, היא רקע בצבע מסוים ואז צורה כלשהי בצבע אחר, כמו לב, חמסה, המספר 12 . את המידע הרצוי תוכלו למקם בתוך הצורה שתבחרו.

הזמנות לבת מצווה – הזמנה פרחונית

הזמנות לבת מצווה עם מגוון דוגמאות פרחים. כדי לקבל עיצוב לפי רצונכם בוחרים בפרח האהוב עליכם ועל בתכם, בצבע שתרצו ובעיצוב שמתאים לכם. אפשר להשתמש בתמונה של פרחים או בציור. אפשר לעצב את הפרחים ברקע ההזמנה כמין צללית ועליה לכתוב את המידע. עוד אפשרות תהיה ליצור מסגרות פרחים סביב המידע. המסגרת יכולה להיות על גבי כל הזמנת החתונה, סביב השמות, מסגרת בצורת לב או עיגול, פרחים שייצרו את המספר 12 וכל מה שתרצו.

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.