הזמנות לחתונה בטבעון

תוכן עניינים

 

הזמנות לחתונה בטבעוןמזל טוב! החלטתם לקיים את האירוע המשמעותי והחשוב בטבעון. אין ספק כי מדובר במאורע מאוד מרגש וודאי אתם ממש בעיצומם של הארגונים, התכנונים והכל ממש מרגיש כאילו החתונה מתקרבת לה בצעדי ענק. וודאי כבר בחרתם מיקום לחתונה שלכם, הבנתם כמה גדול או קטן הוא יהיה, החלטתם לגבי הקייטרינג, הצלם, האווירה שאתם רוצים שתהיה באירוע שלכם, לקחתם גם מעצבת ובקיצור עשיתם כבר את רוב ההכנות לאירוע הגדול והמשמעותי בחייכם. בשלב כזה או אחר, עדיף כמה שיותר מוקדם, יהיה עליכם להתפנות גם לעיצוב הזמנות לחתונה בטבעון. להזמנות שתדפיסו ותעצבו חשיבות רבה משום שזה הדבר הראשון שהאורחים שלכם רואים ומקבלים לגביו רושם על האירוע שלכם.

 

בשונה מבעבר, אז הייתם צריכים לפנות ממש יום שלם לצורך העניין, לחשוב על העיצוב, לבחור מעצבת או מישהו אחר שיעצב עבורנו את ההזמנה, לגשת לבית דפוס, לבדוק שההדפסה מתבצעת כמו שצריך עם הפרטים הנכונים ולשלוח את ההזמנות.

 

הזמנות לחתונה בטבעון מדפיסים בדיגיטל

היום, כל מה שצריך כדי לעצב ואפילו להדפיס הזמנות לחתונה בטבעון הוא פשוט לבחור אתר אינטרנט, תוכנה לעיצוב הזמנות לחתונה בטבעון או אפילו אפליקציה ולעשות את זה ממש בעצמנו. אם אין לכם זמן, תוכלו להיעזר באתר אינטרנט שעושה זאת בצורה מקצועית וייחודית. ניתן לערוך את ההזמנות לחתונה בטבעון תוך מספר שעות בלבד ולבחור מבין הדוגמאות שקיימות באתר הזמנה מדהימה לאירוע שלכם. ההזמנות מגיעות במגוון רחב של מידות ומותאמות למעטפות באותה מידה. ההזמנות באתרים השונים הן לרוב דינמיות ואפשר לערוך אותן בצורה ייחודית ובהתאמה אישית. כך, אנו יכולים לעצב בדיוק את ההזמנות שאנחנו רוצים בלי לצאת מהבית.

 

 

הזמנות לחתונה בטבעון מה חשוב שיהיה בתוך ההזמנה?

  1. תאריך – נהוג לציין בהזמנה גם את התאריך הלועזי של האירוע וגם את התאריך העברי.
  2. שעה- חשוב לציין את השעה של החתונה ואם יש מקום ואתם מעוניינים בכך אז גם את לוח הזמנים כמו למשל מתי מתקיימת קבלת הפנים, מתי מתקיים טקס החופה ועוד…
  3. מיקום- כידוע טבעון היא לא העיר הכי קלה להתמצאות ולכן מי שמגיע מחוץ לעיר חייב לדעת איפה בדיוק החתונה מתקיימת מבחינת רחוב ושם האולם או גן האירועים. בנוסף, חשוב גם לציין בפני הקהל איפה ניתן לחנות. במידה והחלטתם לסייע לאורחים שלכם ולארגן הסעה מנקודת איסוף באזורים אחרים בארץ ישירות למקום האירוע, יש לציין זאת בהזמנה.

 

מעבר לפרטים הללו, אפשר בהחלט להוסיף להזמנה כל מה שבא לכם החל מהשם שלכם ושמות ההורים, דרך שיר או סיפור או ציטוט שאתם מתחברים אליו והופך את ההזמנה לשלכם. ניתן גם לשלב רמז כלשהוא לגבי הייחודית של האירוע בין אם זה לגבי המיקום או הקונספט שבחרתם לחתונה.

 

כמה זמן מומלץ לעצב הזמנות לחתונה בטבעון?

הזמנות מקוריות לחתונה בטבעוןעדיף לעצב את ההזמנות משהו כמו חודש מראש. כמובן שאם המיקום או התאריך של ההזמנה שלכם כבר השתנה פעם אחת בעקבות משבר הקורונה, ניתן לעצב את ההזמנה שבוע מראש ואז לשלוח את ההזמנה באופן דיגיטלי כמו למשל באפליקציית הוואצ‘אפ, במסנג‘ר או באמצעים אחרים.

 

עיצוב הזמנות לחתונה בטבעון כמה זה עולה?

המחירים לעיצוב הזמנות לחתונה בטבעון משתנים ונעים בין 15-50 ש“ח להזמנה בודדת. המחיר תלוי במגוון של פרמטרים כמו האם מדובר בהזמנה צבעונית או שחור לבן, האם מדובר בכמות גדולה או קטנה של הזמנות, האם אנחנו רוצים לשלב עם ההזמנה מתנה קטנה לאורחים ועוד.

טיפים לעיצוב הזמנות

סיכות

זכרונות בלתי נשכחים: סיכות דש מותאמות אישית לרגעים יקרים

יצירת זיכרונות עגולים היא משהו שכולנו מוקירים. בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו חתונה או אבן דרך בלתי נשכחת, מציאת הדרך המושלמת להנציח את הרגעים הללו יכולה להיות אתגר. זה המקום שבו סיכות דש אישיות נכנסות לתמונה. עם היכולת שלהן להציג עיצובים ומסרים אישיים, סיכות דש הן המזכרת האידיאלית ללכוד ולשמר את הזיכרונות היקרים שלך.

כל מה שצריך לדעת על אוהלים לאירועים

השאיפה לקיים אירועים ייחודיים ומעניינים מובילה אותנו לערוך אותם במגוון הולך ומתרחב של מקומות, ולאו דווקא בתוך מבנים. בהתאם ישנו ביקוש גדול לאוהלים המיועדים לאירועים.