הזמנות לחתונה – דוגמאות

תוכן עניינים

 

הזמנות לחתונהמתחתנים בקרוב? רוצים לעצב הזמנה אך לא יודעים איך? מה כדאי? איזה צבעים? חשוב לכם שההזמנה תהיה מקורית? ריכזנו מספר דוגמאות להזמנות לחתונה.

הזמנות חתונה וינטג'

מאופיינות בשימוש באלמנטים שהיו נהוגים בשנות ה70 של המאה הקודמת. אחת האופציות היא להשתמש בצלליות במקום בתמונות של בני הזוג. אופציה נוספת היא להשתמש בתמונות שהצילום שלהן הוא עתיק עם גוון צהוב.

הזמנות חתונה עם איורים

תנו לדמיון שלכם לעוף. בני הזוג מצוירים על כרכרה, קריקטורה של בני הזוג, איור שכולל קווי מתאר בלבד ואין סוף דוגמאות. חשוב לתאר למאייר בדיוק את הפרטים שאתם רוצים שיופיעו בציור כולל צבעים, אביזרים, נוף ועוד.

הזמנות חתונה פרחוניות

הזמנות עם מגוון דוגמאות פרחים. בוחרים בפרח האהוב עליכם, בצבע שתרצו ובעיצוב שמתאים לכם. אפשר לעצב את הפרחים ברקע ההזמנה כמין צללית. עוד אפשרות תהיה ליצור מסגרות פרחים. המסגרת יכולה להיות על גבי כל הזמנת החתונה, סביב השמות, מסגרת בצורת לב או עיגול.

הזמנות דיגיטליות

הזמנת חתונה שמגיעה לאורחים באמצעים דיגיטליים (וואטסאפ/ מייל/ פייסבוק או מה שתבחרו). מלבד לאפשרות שיהיו בה כל הפרטים שקיימים בהזמנה רגילה, בהזמנה דיגיטלית יש אפשרות להוסיף אישורי הגעה. בסוג הזמנה כזה אתם חוסכים לעצמכם כסף, מהסיבה הפשוטה שתצטרכו לשלם רק על עיצוב ההזמנה ולא על הדפסתה והחומרים שתצטרכו. דבר נוסף שתחסכו הוא זמן. במקום ללכת לדואר ולחכות שההזמנות יישלחו, ואז כמובן לחכות לתשובה של אישורי ההגעה, בהזמנות דיגיטליות הכל נעשה בלחיצת כפתור. וכמובן, אל תשכחו את החסכון בנייר ואת השמירה על איכות הסביבה.

הזמנות וידאו

נמאס לכם מההזמנות חתונה הרגילות? אופציה חדשה שנכנסה לשוק היא הזמנות וידאו. בוחרים קונספט להזמנה, בוחרים שיר שיתנגן ברקע, מה יהיה כתוב בסרטון ופשוט שולחים לאורחים.

מהם שלבי הכנת ההזמנה?

קודם מחליטים על הקונספט שרוצים להזמנת החתונה. אחרי זה צריך להחליט מה אנחנו רוצים שיהיה כתוב, באיזה גופן להשתמש, מה העיצוב של הטקסט, באיזה סדר תרצו שהוא יופיע ואיזה מאפיינים יהיו בהזמנה. לאחר מכן, צריך להחליט על סוג הנייר שרוצים להשתמש בו, ולבסוף כמה הזמנות צריך להדפיס.

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.