הזמנות לחתונה מצחיקות

תוכן עניינים

 

הזמנות לחתונה מצחיקותמזל טוב! הגעתם לשלב שבו החלטתם להינשא זה לזה וזה בדיוק הזמן שבו עליכם להחליט גם לגבי ההזמנות שישלחו לכלל המוזמנות והמוזמנים. בגדול אם מסתכלים על זה שניה, מבינים כי מי שהופך את החתונה שלנו למה שהיא אלו גם האורחים. לכן, אנחנו רוצים לגעת בהם באיזה שהוא אופן ולעורר אצלם רגש ייחודי. מה יותר טוב מצחוק והומור? הרי בעבר, רוב ההזמנות היו די רגילות ומוכרות, אותו שטנץ. שמות החתן והכלה, שמות ההורים, מיקום, מפה, תאריך האירוע ולוח זמנים קצר וקולע. עם הזמן זוגות הבינו הזוגות הנישאים שכדאי להם להשקיע גם בהזמנות קצת שונות. כלומר, הזמנות לחתונה יכולות להיות מצד אחד רשמיות וסטנדרטיות, בדיוק עם המלל שאנחנו מכירים כשאותנו מזמינים לחתונה. מנגד, הן יכולות להיות גם מקוריות, מצחיקות ומגניבות. שונות מהמוכר. יש כל כך הרבה דרכים להעלות חיוך על פניהם של המוזמנים ברגע שהם פותחים את המעטפת ויש גם דרכים להפוך את החיוך הזה לצחוק מתגלגל.

 

למה כדאי להשקיע בהזמנה מצחיקה לחתונה?

משום שאנחנו יוצרים באופן מיידי אצל האורחים שלנו רושם חיובי ראשוני על החתונה. דרך נפלאה לגרום להם להכיר אותנו בשתי שניות גם אם אנחנו לא באמת מוכרים להם, אלא שהם מכירים את ההורים שלנו למשל. ברגע שהם צוחקים או מעלים חיוך בזמן שהם רואים את ההזמנה, זה נותן להם תחושה טובה וגם מעלה את הסיכוי שהם יענו להזמנה שלנו ויגיעו לאירוע ולא ישלחו סתם צ‘ק במעטפה או יתעלמו מהאירוע. לכן, שוה וכדאי להשקיע בהזמנה ייחודית, מקוריות ואם תרצו גם מצחיקה.

 

הזמנות לחתונה מצחיקות רעיונות

הדרך הראשונה להפוך את ההזמנה שלכם למשעשעת ומצחיקה היא באמצעות משפטים מצחיקים או אפילו סיפור מצחיק על איך שהכרתם. אם למשל יש משהו שאתם זוכרים שמצחיק את המשפחה ואת החברים שלכם, תוכלו להפוך את זה לרעיון להזמנה עבור החתונה שלכם. זו יכולה להיות הדרך שבה הכרתם, בדיחה פרטית שהיא רק שלכם, המקום שבו הכרתם או כל דבר אחר שעולה לכם. אם לא עולה לכם משהו, תוכלו תמיד ללכת על משפט מצחיק או סיפור מצחיק ולשלב אותו בהזמנה.

 

הזמנה שהיא קריקטורה

קריקטורות הן בעצם ציורים שמקצינים או מעוותים את הפנים שלנו באופן כזה שהאדם שצופה בקריקטורה משועשע מהרעיון. אפשר שציור הקריקטורה יהיה ממש על דף כמו הזמנה רגילה ואפשר שזה יופיע על מוצר שהוא מותג וישמש את המוזמנים בתור מזכרת. מדובר בהזמנה סופר מקורית שתיחקק בזיכרון של האורחים שלכם. תבחרו בקריקטורה שלכם את הרקע, הבגדים, הפוזה, האביזרים הנלווים, שלבו פריטים מגניבים בציור וכדומה.

 

הזמנה שהיא תמונה או ציור

תוכלו ללכת על הזמנה שהיא ממש בקונספט של היתונה שלכם. תקופה, שיר שאתם אוהבים ומתחברים אליו או כל דבר אחר שיכול להעלות חיוך. ניתן להצטלם עם מגוון של אביזרים ולעשות למצלמה פרצופים.

 

שלבים בהכנת הזמנות לחתונה מצחיקות

קודם כל אתם צריכים לחשוב על רעיון. תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט, בפינטרסט, ביוטיוב או באתרים של עיצוב. לאחר מכן אתם צריכים לחשוב מי יעצב עבורכם את ההזמנה. זו יכולה להיות מעצבת גרפית, צלמת או שאתם יכולים לעצב את ההזמנה בעצמכם עם כל מיני תוכנות לעיצוב. כעת כל שנותר לכם הוא למצוא בית דפוס שידפיס לכם את ההזמנה במחיר מעולה. המחירים להדפסת הזמנות נעים בין 10-35 ש“ח להזמנה. לכן, כדאי לשלב גם שיקולי תקציב בתוך הסיפור הזה.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.