הזמנות לחתונה – מצחיקות

תוכן עניינים

 

הזמנות לחתונה - מצחיקותנמאס לכם מההזמנות הרגילות של 'save the date' ומשפט אהבה זוגי ודביק? אז לא חייב לעצב הזמנה כזאת. יש כל מיני אופציות מתוקות, מקוריות ומצחיקות להזמנות החתונה.

משפטים מצחיקים

כמובן הדרך הפשוטה ולעתים גם המצחיקה ביותר להזמנות חתונה מצחיקות היא משפטים מצחיקים על ההזמנה. יש אינספור אפשרויות להצחיק את האורחים שלכם. כמובן שתמיד אפשר לצחוק על עצמכם. אם יש בכם משהו ספציפי שמצחיק את המשפחה או החברים. כמו נגיד הקשר שלכם, המקום שבו הכרתם, הדרך שהכרתם או כל דבר שעולה בדעתכם, כל בדיחה פרטית שלכם ושל חבריכם תוכלו לכתוב אותה בהזמנה שלכם וכך ליצור הזמנת חתונה מצחיקה. אם לא תרצו לצחוק על עצמכם ועל הקשר שלכם תמיד אפשר לקחת משפט מצחיק. הוא יכול להיות משפט מקורי שלכם או משפט מצוטט. דוגמא למשפט כזה – "אהבה היא אוקיינוס של רגשות, מוקף כולו בהוצאות" (לורד תומאס דיוור).

הזמנות קריקטורה

למי שלא יודע, קריקטורה היא ציור שמקצין ומעוות את פרטי ומאפייני האדם המצויר ומטרתו לשעשע. בהזמנות חתונה עם קריקטורה אתם משיגים כמה מטרות. ההזמנה תהיה ייחודית ומקורית. הזמנת חתונה מצחיקה, ככה תוכלו להעלות חיוך בפניהם של האורחים שלכם. עוד דבר שתוכלו לעשות עם הקריקטורה זה להדפיס אותה על חולצות, מגנטים, מזכרות וככה תוכלו למתג את כל האירוע עם הציור שמופיע על גבי ההזמנה. כך אתם יוצרים לעצמכם הזמנה זכירה שתיחקק בזיכרון האורחים. כמובן שבקריקטורה שתבחרו הכל יהיה מותאם אישית לפי רצונכם- הרקע, הבגדים, הפוזה, האביזרים, חיות אם תרצו, כך תוכלו לייצג את האישיות שלכם בהזמנת החתונה.

תמונה או ציור מצחיקים

עוד דרך להצחיק את האורחים שלכם היא להוסיף להזמנת החתונה תמונה מצחיקה. היא יכולה להיות שלכם או כל תמונה או ציור שמצחיקים אתכם. אתם יכולים להצטלם בפרצופים מצחיקים, להוסיף אביזרים כמו שפם או משקפיים גדולות. לעשות תמונת קונספט של משהו שמצחיק אתכם, כמו סרט, שיר או תקופה כלשהי. אם אתם לא רוצים תמונה שלכם על ההזמנה אתם תמיד יכולים לשים תמונה או ציור של חיית המחמד, אם יש לכם, או כל דבר שתבחרו.

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.