הזמנות לחתונה מקוריות

תוכן עניינים

 

הזמנות לחתונה מקוריותחתונה היא ללא ספק בין האירועים המשמעותיים בחיים שלנו ואם הגעתם לכאן, בהחלט מגיע לכם מזל טוב! הרגע החשוב בחייכם עומד ומתקרב בצעדי ענק. בטח כבר חשבתם על רוב הפרטים כמו מקום, כמות מוזמנים, קייטרינג, סגנון ומוזיקה… כעת הגיע הזמן לבחור הזמנה. זוגות רבים מבינים את החשיבות של הזמנה שמשפיעה פעמים רבות על האורחים ולכן בוחרים לבחור בהזמנות לחתונה מקוריות.

 

למה דווקא הזמנות לחתונה מקוריות ?

למעשה, לא הרבה זוגות חושבים על זה עד הסוף אבל לא משנה אם בחרתם לשלוח את ההזמנה שלכם בדואר, להעביר אותה לאורחים שלכם פנים מול פנים או להעביר אותה באפליקציית הווטצ‘אפ, להזמנה יש הרבה משמעות. ההזמנה היא בעצם הרושם הראשוני שהאורח מקבל על האירוע בו השקענו כל כך הרבה זמן, מחשבה וכן גם לא מעט כסף. הרי כולנו רוצים שהאורחים שלנו גם יגיעו ולכן שווה להשקיע בהזמנה מקורית קצת מעבר.

 

 

מה הופך הזמנה להזמנה לחתונה מקורית?

הזמנה מקורית היא הזמנה שונה, יוצאת דופן וייחודית ממה שמקובל להדפיס. הרי בדרך כלל נקבל על ההזמנה מידע יבש כמו מיקום האירוע, שמות החתן והכלה, שמות הוריהם, תאריך עברי ולועזי, לפעמים גם מפה של המקום. כשרוצים ליצור הזמנה מקורית היא צריכה להיות אחרת. זה יכול להיות כל דבר: משחק, בדיחה, סיפור, שיר, רעיון או אפילו מתנה שמהווה הזמנה עבור האורחים. הזמנה מקורית היא היא דרך נפלאה ליצור רושם ראשוני חיובי ויוצא דופן מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי שהאורחים שלכם יגיעו ולא סתם יגיעו, יגיעו עם חיוך.

 

 

רעיונות להזמנות לחתונה מקוריות

הנה כמה רעיונות ממש מגניבים וחמודים להזמנות מקוריות שאתם יכולים לקחת ואפילו קצת לשנות בהתאמה למה שאתם רוצים ליצור. כמובן שתמיד אפשר לגלוש קצת ברשת, לראות מה אחרים עשו בעבר ולפי זה לקחת את זה למקום שלכם. תוכלו למשל לצלם סרטון מצחיק ואז לשלוח בוואטצ‘אפ או במייל את הסרטון לכל המוזמנים. תוכלו לבחור מוצר ועליו להדפיס את ההזמנה בין אם זה כובע מגניב, תיק לים, חפיסת שוקולד או כל רעיון אחר שעולה לכם. אפשר להפוך את ההזמנה לסיפור שמספר את איך שהכרתם אחד את השני, סיפור על המקום המיוחד שבו בחרתם להתחתן, סיפור על המשפחות שלכם ומכאן אתם יכולים לקחת את זה ל-10001 כיוונים. זו גם יכולה להיות הזמנה שהיא בכלל משחק כמו חידה, משחק זיכרון שתוכלו לשחק עם הילדים, פאזל שהוא הזמנה, בובה מדליקה ועוד. זו יכולה להיות הזמנה שנותנת איזשהוא רמז לגבי מה הולך להיות באירוע שלכם שגם הוא מאוד מקורי ושונה בין אם זה המוזיקה שבחרתם, טקס החופה, האוכל, העיצוב…

10 הזמנות חתונה מקוריות

הזמנה לחתונה מקורית טיפים לביצוע

  1. חשבו על רעיון מקורי או שתיעזרו במעצב / מעצבת, קחו השראה מרשת האינטרנט, גם מאתרים שיש בארץ וגם מאתרים בחו“ל, רשתות חברתיות כמו פינטרסט או אינסטגרם.
  2. חשבו איזה מסרים אתם רוצים להעביר דרך ההזמנה שלכם ואיזה רגשות אתם רוצים לעורר: סקרנות, שמחה, צחוק, התפעלות? כל רגש שתצליחו לעורר יעבוד טוב בהיבט של מקוריות.
  3. בחרו משהו פרקטי שגם עומד בתקציב שלכם. ניתן לתכנן הזמנות מקוריות כבר מעלות של 10 ש“ח ובכל זאת, יש לכם המון הוצאות על החתונה אז לא כדאי להשתגע דווקא בהזמנה
  4. חשבו לשלב בהזמנה שלכם משהו שהוא אקטיבי שיכניס את האורחים לאווירה של החתונה ואולי אפילו יעורר אצל האורחים סקרנות ורצון להגיע

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.