הזמנות לחתונה – נוסח

תוכן עניינים

 

הזמנות לחתונה – נוסחאחרי כל ההתלבטויות הבחירות וההחלטות השונות שיש בתכנון חתונה הגעתם לעיצוב הזמנת החתונה ואינכם יודעים כיצד לנסח את הזמנת החתונה שלכם?

נוסח הזמנת החתונה והמידע שהיא תכיל הוא אלמנט משמעותי בעיצוב הזמנת החתונה שלכם. קיימים מגוון נוסחים להזמנות חתונה שיתאימו לאופיו של הזוג ולעיצוב ההזמנה שבחר. הנוסח עוזר לכם להפוך את הזמנת החתונה לאישית ולשלכם, לכן תרגישו חופשי לכתוב מה שבא לכם.


נוסח הזמנת חתונה קלאסית

נוסח קלאסי יכיל בעיקר את המידע שאתם רוצים להעביר לאורחים שלכם בהזמנת החתונה. בלי יותר מידי משחקים, פשוט וקלאסי.


נוסח הזמנת חתונה כולל משפט

בהזמנת חתונה כזו אתם מוסיפים משפט שאתם אוהבים. הוא יכול להיות ציטוט משיר, מסרט, של אדם כלשהו או כל מה שאתם מתחברים אליו. המשפט יכול להיות בכל שפה ובכל ז'אנר (מצחיק, מרגש, דתי). המשפט יופיע בדרך כלל בתחילת הזמנת החתונה. כמובן שאין חוקים ואתם יכולים למקם את המשפט ולעצב את הזמנת החתונה שלכם איך שתבחרו.


נוסח הזמנת חתונה דתית

בדרך כלל הזמנת חתונה כזו תהיה עם ציטוט מן המקורות. בתחילת ההזמנה בדרך כלל תופיע המילה בס"ד. התאריך בהזמנת חתונה דתית יהיה עברי.


הזמנות חתונה עם תמונה

בהזמנות חתונה כאלה הנוסח יכול להשאר קלאסי. הזמנת החתונה תכיל את המידע הרצוי לאורחים שלכם והתמונה תעשה את ההזמנה לשלכם, תשקף אתכם, את האופי שלכם ואת אופי החתונה. אם אתם בוחרים בחתונה בקונספט מסוים תוכלו להוסיף תמונה להזמנת החתונה שממחישה את הקונספט המסוים אותו בחרתם.

הזמנות לחתונה


המידע הרצוי בהזמנת החתונה

הזמנת החתונה צריכה לכלול את כל המידע הדרוש לאורחים. מי מתחתן, באיזה תאריך, באיזו שעה קבלת הפנים, באיזו שעה החופה, היכן תתקיים החתונה, שמות הורי החתן והורי הכלה ואישורי הגעה בצירוף מספר הטלפון שלכם.  תמיד אפשר להוסיף עוד מידע כרצונכם אך רצוי לא להגזים יתר על המידה.

לסיכום, הזמנת החתונה צריכה לשקף אתכם, את מי שאתם, ואת החתונה שאתם רוצים לקיים. חשבו מה מאפיין אתכם, את הקשר שלכם, את החתונה המתוכננת שלכם ולפי זה תוכלו לעצב את הזמנת החתונה המתאימה לכם ביותר.

 

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.