הזמנות מיוחדות לחתונה

תוכן עניינים

 

הזמנות מיוחדות לחתונה

 

נמאס לכם מהזמנות החתונה השגרתיות והרגילות? רוצים להפתיע את האורחים שלכם בהזמנת חתונה מיוחדת ומקורית במיוחד? ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות.

הזמנות חתונה יוקרתית

הזמנות החתונה היוקרתיות יראו כך בעיקר בזכות סוג הנייר אותו תבחרו.
נייר פנינה לבן- מראה יוקרתי. צבע לבן מטאלי עם מגע מחוספס. ההדפסה עליו תהיה צבעונית. מתאים להזמנות חתונה בלי הרבה פרטים, מראה נקי ויוקרתית.
נייר פנינה לבן קרם- זהה לנייר הלבן המטאלי רק שצבעו הטבעי הוא קרם.
נייר כרומו- נייר מבריק, צבעו לבן. הדפסה צבעונית. נייר זה משמש בדרך כלל לכרטיסי ביקור. מתאים להזמנות חתונה עם תמונה או קריקטורה.                            נייר פרגמנט- מעט שקוף בעל תחושה שמנונית.

הזמנות חתונה בחיתוך לייזר

ניתן לחתוך כמעט כל דבר בחיתוך לייזר, אז בין אם תבחרו הזמנת חתונה על נייר, על עץ, אבן או מתכת תוכלו לעשות את זה. הזמנות חתונה כאלה יהיו מיוחדות ולא שגרתיות בכלל. החסרון העיקרי של הזמנות חתונה בחיתוך לייזר הוא המחיר שלהן.


הזמנת חתונה במשקפת של פעם

כן, כן, הכוונה למשקפת שקופיות של פעם שבכל לחיצה מתחלפת תמונה. זהו קונספט יקר אך מגניב מאוד. כל אורח מקבל משקפת עם אילו שקופיות שתבחרו. שקופית אחת יכולה להכיל את פרטי ההזמנה, שקופית אחרת תמונה מצחיקה של בני הזוג, שקופית אחרת משפט שאתם אוהבים. אתם יכולים לעצב כל שקופית לפי רצונכם. כך תקבלו הזמנת חתונה מיוחדת ולא נשכחת.

הזמנות חתונה בהשראת משחק

קחו משחק שאתם אוהבים, ובעזרתו האורחים יקבלו את כל הפרטים לחתונה שלכם. כמובן שתוכלו לבחור בין האפשרות שהפרטים יהיו גלויים מההתחלה או בין האפשרות שהאורחים יצטרכו לשחק על מנת לגלות את פרטי החתונה. כך או כך תקבלו הזמנת חתונה מיוחדת במיוחד. דוגמא להזמנת חתונה כזו היא בהשראת משחק מונופול. קליל, צבעוני, כיפי ומגניב.

הזמנת חתונה בפילם

הזמנת חתונה בסרט פילם. ככל שהאורחים יימשכו את "סרט הצילום" שבפילם יתגלו להם עוד פרטים על החתונה שלכם. אם זה לא מיוחד אז מה כן?

הזמנת חתונה על עטיפת שוקולד

הזמנת חתונה מיוחדת וטעימה. כך האורחים שלכם ייהנו גם מהזמנת החתונה וגם מהשוקולד.

 

 

טיפים לעיצוב הזמנות

סיכות

זכרונות בלתי נשכחים: סיכות דש מותאמות אישית לרגעים יקרים

יצירת זיכרונות עגולים היא משהו שכולנו מוקירים. בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו חתונה או אבן דרך בלתי נשכחת, מציאת הדרך המושלמת להנציח את הרגעים הללו יכולה להיות אתגר. זה המקום שבו סיכות דש אישיות נכנסות לתמונה. עם היכולת שלהן להציג עיצובים ומסרים אישיים, סיכות דש הן המזכרת האידיאלית ללכוד ולשמר את הזיכרונות היקרים שלך.

כל מה שצריך לדעת על אוהלים לאירועים

השאיפה לקיים אירועים ייחודיים ומעניינים מובילה אותנו לערוך אותם במגוון הולך ומתרחב של מקומות, ולאו דווקא בתוך מבנים. בהתאם ישנו ביקוש גדול לאוהלים המיועדים לאירועים.