הזמנות מקוריות לחתונה

תוכן עניינים

 

הזמנות מקוריות לחתונהזה מצחיק אולי לחשוב שהדבר הראשון שהאורחים שלנו רואים בהקשר של החתונה שלנו, האירוע שהכי חשוב ומשמעותי עבורנו בכל כך הרבה היבטים הוא ההזמנה. זו הסיבה שזוגות צעירים רבים חושבים על רעיון לגבי הזמנות מקוריות לחתונה ורוצים שההזמנה של החתונה שלהם תהיה הכי מקורית, ייחודית, שונה ויוצאת דופן.

 

מובן שלא משנה איזה הזמנה אתם מחליטים לעצב היא גם חייבת להיות פרקטית ונגישה לקהל המבוגר, המלל בה חייב להיות ברור, המיקום של המקום חייב להיות מדויק גם כן וזה שהיא מקורית ושונה לא אומר שהיא פוגעת במלל שחייב להופיע בכל הזמנה.

 

מדוע להשקיע בהזמנות מקוריות לחתונה?

למה? משום שהם יודעים שזה יצור סוג של טיזר לגבי האירוע שלהם, ממש כמו שאנחנו משיקים מוצר או שירות. הרי אם חושבים על זה מהצד של האורחים, פרט למשפחה ולחברים הכי קרובים שלנו, לכולם יש אירועים, בעיקר בעונת הקיץ ויש לא מעט אנשים שמתלבטים לאילו אירועים ללכת ולאילו לא, לאילו אירועים ללכת ולכבד ולאילו אירועים תספיק מעטפה שתישלח אחרי האירוע. אז אם גם אתם רוצים שההזמנות לחתונה שלכם יגרמו לכולם להגיע, הן צריכות להיות מושקעות, מיוחדות וסופר מוקפדות.

 

הזמנות מקוריות לחתונה קודם כל חושבים על רעיון

הדבר אולי הכי מורכב בתהליך הזה של עיצוב הזמנה מקורית הוא כנראה הרעיון. זה הזמן לחשוב איך הכרתם, מה מייחד אתכם בתור זוג, האם המקום בו האירוע מתקיים יכול להוות רעיון להזמנה ואיך אתם בעצם הופכים את ההזמנה שלכם למגניבה והזמנה מיוחדת. זו יכולה להיות הזמנה שהיא סיפור של איך הכרתם, הזמנה שמבוססת על הקונספט של האירוע.

 

רעיונות להזמנות מקוריות לחתונה

הזמנות מקוריות לחתונהלמשל, אם אתם מפיקים חתונה בסגנון יווני, לכו על בקבוק אוזו קטן עליו מודפסים פרטי האירוע. אם דווקא הלכתם על חתונה במדבר, רכשו בקבוקי מים קטנים או כוס שתיה ומתגו אותה דרך האירוע והוסיפו משפט מגניב כמו ”בחתונה שלנו, לא תישארו צמאים“ עם תמונה של גמל. זו גם יכולה להיות הזמנה שהיא בכלל מתנה כמו חפיסת שוקולד, כובע איתו האורחים חייבים להגיע לאירוע עצמו, חידה מוסימת שהאורחים חייבים לפתור עד שהם מגיעים לחתונה ואם הם פותרים אותה נכון הם מקבלים פרס ועוד אינספור רעיונות שאתם יכולים לאמץ לעצמכם.

 

זה גם יכול להיות משהו מוזיקלי כמו למשל שיר שהם בוחרים שישתלב באירוע ואז הם שולחים את זה לכם ואתם מתחייבים שהשיר יתנגן, משהו שקשור באוכל שאתם מגישים כמו למשל התפריט….

 

כמובן שאפשר לקחת השראה מכל מיני מקומות בין אם זה בלוגים או אתרים העוסקים בעיצוב ותכנון חתונות, סרטוני השראה מהיוטיוב, קבוצות בפייסבוק, האתר של פינטרסט שכולו עוסק בעיצוב או אפילו להיעזר במעצבת של האירוע שלכם למטרה הזו. אם יש לך חברה, חברה או קרוב משפחה שהם מעצבים גרפיים, תמיד תוכלו לקבל איזה טיפ נחמד מהם.

 

כמה יעלה לי לייצר הזמנות מקוריות לחתונה

ובכן זה מאוד תלוי בכמות של ההזמנות וברעיון שעליו החלטתם ללכת. אם מדובר בהזמנה שהיא כוללת גם מוצר וגם דפוס המחירים נעים בין 25-50 ש“ח להזמנה. לעומת זאת, אם זה ממש לא בתקציב שלכם, שכן בחתונה יש עוד 1001 דברים שעלינו לשלם כמו צלם, קייטרינג, אולם, ביגוד ועוד, תוכלו ללכת על הזמנה מודפסת עם רעיון מגניב ומקורי בעלות של בין 9-20 ש“ח.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.