משפטים להזמנות חתונה

תוכן עניינים

 

משפטים להזמנות חתונהאחת הדרכים לעשות הזמנת חתונה מקורית, שתשקף אתכם ואת מי שאתם היא להוסיף משפט. המשפט יכול להיות בכל שפה, בכל ז'אנר ובעצם כל מה שתבחרו.

משפטים מהמסורת

במסורת שלנו אפשר למצוא מגוון משפטים יפהפיים ורומנטיים. בתנ"ך, יש מגוון משפטים על זוגיות בין גבר לאישה, על אהבת השם, על כריתת בריתות כאלה ואחרות. גם רבנים רבים, כתבו על הנישואין משפטים ציוריים ויפים שיכולים לתת להזמנת החתונה שלכם פן רומנטי ומקסים. דוגמא למשפט נפוץ מהמסורת "עוד ישמע בהרי יהודה, ובחוצות ירושלם – קול ששון וקול שימחה, קול חתן וקול כלה".

משפטים משירים

יש כל כך הרבה שירי אהבה ישראליים מקסימים עם משפטים יפהפיים על אהבה וזוגיות. כמה פעמים שמענו זוג שאומר "זה השיר שלנו" ? שירים מסכמים את תחושת האהבה בדרכים יפות ויצירתיות, לכן, בחרו בשיר האהבה שנותן ביטוי לאהבה האישית שלכם ותשיגו הזמנת חתונה אישית ומקסימה. כמובן שבאפשרותכם לבחור במשפט משיר אהבה באנגלית, בצרפתית, בספרדית או בכל שפה שתרצו.

משפטים משירי דיסני

"והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה". כל כך הרבה סיפורי אהבה קסומים וכל כך הרבה שירים שיכולים לתת ביטוי לסיפור האהבה שלכם. אתם יכולים לבחור להזמנת החתונה שלכם בציטוט המקורי באנגלית, או בתרגום הישראלי, כל דבר שמרגש אתכם ואתם מתחברים אליו.

משפטי השראה

אם יש דמות שאתם מתחברים אליה במיוחד, משפט עוצמתי עבורכם, משפטים עממיים או כל משפט שתבחרו. זה יכול להיות של אומן, של פוליטיקאי, של פיזיקאי או כל מה שתרצו.
משפט לדוגמא "אהבה אינה רואה בעיניים, אלא בנפש" (ויליאם שייקספיר).

משפטים מספרים

זה יכול להיות משפט מכל ספר שאתם מתחברים אליו, בין אם זה ספר ילדים מרגש, ספר הרפתקאות או רומן רומנטי ומרגש שיהפוך את הזמנת החתונה שלכם למרגשת.

משפטים מצחיקים ומגניבים

יש אינספור אפשרויות למשפטי אהבה מצחיקים. זה יכול להיות ציטוט מצחיק שתבחרו, משפט מצחיק עליכם ועל הקשר שלכם, בדיחה פרטית ביניכם לבין האורחים שלכם או כל דבר שמצחיק אתכם ותבחרו לקשט איתו את הזמנת החתונה שלכם. כך תוכלו לקבל הזמנת חתונה ייחודית ומצחיקה כאחד.

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.