משפט להזמנה לחתונה

תוכן עניינים

 

משפט להזמנה לחתונהכל זוג רוצה הזמנת חתונה שתשקף אותם ואת האהבה שלהם. אחת הדרכים לקבל הזמנת חתונה מקורית, שתשקף אתכם ואת מי שאתם היא להוסיף משפט. המשפט יכול להיות מה שתרצו, בשפה זרה, מצחיק, מרגש ובעצם כל מה שתבחרו.

משפטים משירים

יש כל כך הרבה שירי אהבה עם משפטים יפהפיים על אהבה וזוגיות שיכולים לתאר את האהבה שלכם, עד כדי כך שתרגישו כאילו השיר נכתב עבורכם. שירים מסכמים את תחושת האהבה בדרכים יפות ויצירתיות ואם תבחרו בשיר עם משפט מתאים לכם תוכלו להרוויח הזמנת חתונה אישית ומקסימה. כמובן שתוכלו לבחור במשפט משיר אהבה בעברית, באנגלית, בצרפתית, בספרדית או בכל שפה שתרצו.

משפטים מהמסורת

במסורת שלנו אפשר למצוא מגוון משפטים יפהפיים ורומנטיים. בתנ"ך, יש מגוון משפטים על אהבה וזוגיות, על כריתת בריתות ועל נישואין. גם רבנים רבים, כתבו על הנישואין. משפטים מהמסורת יכולים לתת להזמנת החתונה שלכם פן רומנטי ומקסים.

משפטי השראה

משפטים שנאמרו בדרך כלל על ידי דמות חזקה בהיסטוריה- יכול להיות סופר, משורר, מדען ועוד. בחרו משפט עוצמתי עבורכם, שמרגש אתכם, מתאר אתכם ומתאים לאהבה שלכם. בבחירת משפט השראה תוכלו לקבל הזמנת חתונה ייחודית. משפט לדוגמא "אהבה אינה רואה בעיניים, אלא בנפש" (ויליאם שייקספיר).

משפטים מצחיקים ומגניבים

יש אינספור אפשרויות למשפטי אהבה מצחיקים. זה יכול להיות משפט שצוחק עליכם ועל הקשר שלכם, בדיחה פרטית ביניכם לאורחיכם, ציטוט שמצחיק אתכם, או כל דבר שמצחיק אתכם ותבחרו לקשט איתו את הזמנת החתונה שלכם. בבחירת משפט מצחיק להזמנת החתונה תוכלו לקבל הזמנת חתונה מקורית ומצחיקה כאחד.

משפטים מספרים

כל ספר שאתם מתחברים אליו. בין אם זה ספר ילדים מרגש, ספר הרפתקאות או רומן רומנטי, כל עוד יש משפט שמרגש אתכם, מצחיק אתכם, מתחבר אליכם או מתאר אתכם. בחרו במשפט הנכון שיהפוך את הזמנת החתונה שלכם למרגשת.

משפטים משירי דיסני

סיפורי אהבה קסומים עם הרבה שירים מרגשים שיכולים לתת ביטוי לסיפור האהבה שלכם. אתם יכולים לבחור להזמנת החתונה שלכם בתרגום הישראלי, בציטוט המקורי באנגלית, בחיבור של משפטים מאותו שיר, כל דבר שמרגש אתכם ויהפוך את הזמנתכם לשלכם.

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.