נוסח הזמנה לברית

תוכן עניינים

נוסח הזמנה לבריתתינוק מתוק וחייכן הצטרף למשפחתכם בשעה טובה? מזל טוב והרבה נחת מהזאטוט החדש! יחד עם החוויה המרגשת והמורכבת של לידה והסתגלות לחיי משפחה, זכרו כי עליכם לתכנן גם את אירוע הברית של התינוק שנולד. לאחר שבחרתם מקום לחגוג בו את אירוע הברית, עליכם לשלוח הזמנות לאירוע לכל המוזמנים. מתלבטים כיצד לנסח את תוכן ההזמנה? הכנו בשבילכם מאמר מקיף ומועיל לשם כך.

נוסח הזמנה לברית – מגוון אפשרויות לבחירתכם

ברית היא אירוע מסורתי ומרגש, ולעיתים אף מלחיץ עבור האמא הטרייה שזכתה לפני מספר ימים לחבוק בידיה את התינוק שגדל בבטנה בחודשים האחרונים. משום כך, להורים הטריים לרוב אין את הפנאי והיצירתיות לחשוב על נוסח הזמנה לברית המילה של ילדם. כדי להקל על שלב זה, ריכזנו כמה נוסחים מוכנים ומיוחדים שתוכלו לכלול בהזמנה שתשלחו לכולם, או רק להשתמש בדוגמאות האלו לצורך השראה.

דוגמה מס 1

חבר חדש הצטרף למשפחה שלנו – ואתם מוזמנים לחגוג את הרגע המרגש איתנו! חגיגת ברית המילה של ילדנו יתקיים ביום רביעי בתאריך 22.2.2017 בשעה 15:00, בבית הכנסת היכל שלמה בירושלים. נשמח לראותכם בין אורחינו.

דוגמה מס 2

הנכם מוזמנים לאירוע ברית המילה של הנסיך הקטן שהצטרף למשפחת אהרון, בנם של רחלי ואבי. האירוע יתקיים ביום ב' ל' שבט תשע"ז, ה-26.2.2017, בשעה 14:00 באולם מלון נוף בירושלים. נשמח לראותכם!

דוגמה מס 3

בשבח והודיה לה' יתברך הננו שמחים להזמינכם למסיבת הברית של ילדנו המתוק. האירוע יתקיים ביום רביעי, 22.2.17, בשעה 14:00 בבית הכנסת הגדול במושב אבני איתן. מצפים לראותכם ולחגוג יחד עמכם.

דוגמה מס 4

הנה הוא הגיע, וגם אתם מוזמנים להכיר אותו מקרוב ???? נשמח לחגוג אתכם את מסיבת ברית המילה של הנסיך הקטן שהצטרף למשפחתנו בבית הכנסת הגדול בירושלים, ביום שישי 9.8.2019 בשעה 11:00. מזמינים אתכם ליהנות מאוכל משובח, הפעלה מדליקה ומוזיקה קצבית שתעניק לכם ולנו מזכרת מיוחדת לכל החיים. נשמח לראותכם!

עיצוב הזמנה לברית – בחרו עיצוב מתוק ומיוחד

לאחר שהחלטתם על נוסח מתאים להזמנה של הברית, תוכלו להחליט איזה עיצוב יופיע על גבי ההזמנה. רוב ההורים הטריים בוחרים הזמנות בגוונים עדינים של תכלת, כיוון שמדובר באירוע עבור בן זכר. אם אינכם רוצים הזמנה גנרית, מומלץ לבחור עיצוב שונה בגוונים אחרים ואלמנט מיוחד כמו תמונה של דובי, פיל, חסידה או כל דמות שתוסיף מתיקות להזמנה.

הזמנה לברית – מודפסת או דיגיטלית?

בשונה מתכנון של אירועים משפחתיים מרגשים אחרים, כמו חתונה או בר מצווה לדוגמה, לרוב אי אפשר לתכנן מראש את אירוע הברית כיוון שתאריך הלידה הינו תאריך משוער בלבד. לכן רק ביום בו התינוק מגיח לעולם מתחילים הסידורים והתכנונים הדרושים לברית המילה, וכמובן שטווח הזמן הוא קצר משום שעל פי המסורת יש לבצע את הברית ביום השמיני לחייו של הרך הנולד.

עניין זה מעט מלחיץ את ההורים הטריים בכל הנוגע לתכנון האירוע, וכדי לחסוך מאמץ וזמן ישנם הורים הבוחרים להעביר את ההזמנה לברית באופן דיגיטלי דרך הווטסאפ. לכן אם אתם לחוצים בזמן לקראת ההכנות לברית, תוכלו להקל על עצמכם בעזרת בחירה בהזמנה דיגיטלית. לעומת זאת, אם אתם רוצים לשמור על הדרך המסורתית של הפקת אירוע, ובמיוחד אם יש לכם עזרה מחברים ובני משפחה, בחרו בהזמנה לברית מודפסת שגם תישאר לכם לזיכרון לכל החיים.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.