ניסוח הזמנה לחתונה

תוכן עניינים

ניסוח הזמנה לחתונהזוגות רבים נתקלים בהתלבטות בכל הנוגע לתכנון ועיצוב של ההזמנה לחתונה שתשלח לכל האורחים. למרות שעיצוב ההזמנה הוא חלק מהותי בתהליך, חשוב לבחור את הניסוח המתאים ביותר שיופיע בהזמנה. מעוניינים לדעת כיצד אפשר לעשות זאת בקלות? כל הפרטים, טיפים וגם כמה דוגמאות שישמשו אתכם להשראה מופיעים בהמשך מאמר זה.

כיצד לעשות הזמנה לחתונה מיוחדת ומקורית?

השאיפה העיקרית בנושא הזמנות לחתונה היא להכין הזמנה שהיא מיוחדת, מרגשת והכי חשוב – מקורית. כולם רגילים לקבל הזמנות לחתונה, או אירועים אחרים, אך מהי הדרך לעשות הזמנה ייחודית שתגרום למוזמנים להקדיש כמה דקות לקריאה והתפעלות מההזמנה שהגיעה לידיהם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בנושא הזה.

תכננו מראש את התוכן שיופיע בהזמנה לחתונה

השלב הראשון הוא תכנון מקדים של נוסח ההזמנה לחתונה. כפי שוודאי תקדישו זמן ומחשבה לעיצוב של ההזמנה, אל תוותרו על מחשבה מקדימה בנוגע לתוכן שיופיע בהזמנה – איזה טקסט יופיע בתחילת ההזמנה, האם תרצו הזמנה ממוקדת, קצרה ועניינית או שדווקא תעדיפו הזמנה מעט יותר מפורטת המשלבת תוכן משעשע או מרגש על האירוע המתוכנן וכו'.

ציינו פרטים ומידע כללי

נוסף לפריט מיוחד שיישמר למזכרת, ההזמנה לחתונה נועדה כדי להעניק לאורחים מידע בנוגע לאירוע אליו הם מוזמנים. לכן זכרו לציין פרטים ומידע כללי על האירוע – היכן החתונה תתקיים, מאיזו שעה מתקיימת קבלת הפנים, באיזה שעה החופה מתוכננת להתחיל, האם ישנם אטרקציות ודברים נוספים המתוכננים להיות באירוע ועוד פרטים נוספים שחשוב לדעת.

הדגישו מידע שיועיל לאורחים

במידה והחתונה מתקיימת במיקום לא שגרתי כמו לוקיישן פתוח בטבע או שקיימת בריכה צמודה, ציינו זאת עבור האורחים שצפויים להגיע. כך הם יוכלו להצטייד מראש בביגוד ופריטים שיועילו להם ליהנות באירוע כמו נעליים נוחות, סוודר מחמם או בגד ים ומגבת.

הוסיפו משפט או ציטוט מיוחד

עניין זה הינו בגדר המלצה בלבד, כיוון שלא כל הזוגות המתחתנים מעוניינים להוסיף תוכן נוסף בהזמנה פרט למידע על שלבי האירוע המתוכננים. אז אם בא לכם להוסיף טוויסט אישי מקורי משלכם, מומלץ להוסיף משפט או ציטוט מיוחדים שתואמים לכם ולאווירה שתהיה בחתונה. תוכלו להחליט האם המשפט יופיע בתחילת ההזמנה, באמצע או בסיומה לאחר המשפט "מצפים לראותכם".

דוגמאות לנוסחי הזמנה לחתונה

אחרי הקדמה קצרה על הדברים החשובים שכדאי לדעת על נוסח הזמנה לחתונה, ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות של הזמנות חתונה שיוכלו לשמש אתכם ולתת לכם השראה להזמנה המיוחדת שלכם:

ניסוח הזמנה לחתונה שגרתי:

דנה ויוסי מתחתנים | שמחים להזמינכם לחגוג עימנו את יום נישואינו שיערך ביום חמישי כ"א באב התשע"ט – 22.08.2019 באולם "חצר המלכה" | קבלת פנים: 19:30 חופה: 20:30 | נשמח לראותכם בין אורחינו.

ניסוח הזמנה לחתונה עם משפט פתיחה:

”עוד מעט כמעט, אנו גוף אחד, את ידך נתת, בידי שלי לעד” (אהוד מנור) | דנה & יוסי | אנחנו מתחתנים ושמחים להזמינכם לחגוג עימנו את יום חתונתנו שתיערך ביום חמישי כ"א באב התשע"ט – 22.08.2019 באולמי "חצר המלכה" | חיבוקים ונשיקות: 19:30 טקס החופה: 20:30 | מצפים לראותכם בין אורחינו.

ניסוח הזמנה לחתונה מקורי:

אנחנו מתחתנים ואתם מוזמנים לחגוג אתנו את היום מהאושר בחיינו | המסיבה הגדולה תתקיים ביום חמישי כ"א באב התשע"ט – 22.08.2019 החל מהשעה 19:30 באולמי "חצר המלכה" | בתוכנית: נשנושים, אלכוהול, מוזיקה והרבה מצב רוח! מומלץ להגיע עם נעליים נוחות לריקודים… | מצפים לראותכם – דנה ויוסי | ”אתן לה שושנים, צרור דובדבנים ושיר עם מנגינה הזמנה לחתונה” (אורי בנאי)

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.