עושים אירוע ברית? אל תתחילו ללא מצגת מקצועית

תוכן עניינים

הקרנת מצגת תמונות שהוא למעשה קליפ קצר ומרגש המלווה במוסיקה יפה ובתמונות ובסרטים מרגשים, היא חלק מהפקה של כל אירוע כיום והמצגת אף הפכה לסטנדרט של ממש בכל אירוע שתרצו לערוך. ההנאה להראות תמונות משפחתיות היא מרגשת במיוחד בכל אירוע ובייחוד באירוע של ברית מילה או בריתה בהם ניתן להציג תמונות משפחתיות מרגשות, מצחיקות או אף את התמונות של התינוק או התינוקת החדשה ברגע לידתם. בדרך הכנתה של מצגת קיימות שתי אפשרויות- הכנת מצגת באופן עצמאי לבד במידה ויש לכם מעט רקע וניסיון בנושא וכבר הפקתם כמה מצגות יפות בעבר, או הכנת מצגת מקצועית לברית באמצעות חברה או איש מקצוע המתמחה בכך, פעמים רבות ניתן יהיה להזמין את המצגת גם מהצלם המופקד על עבודת הצילום באירוע שלכם

שירותי הפקת מצגת מקצועית יעלו כמה מאות שקלים ואף במחיר של כאלף שקלים להפקה של קליפ מרגש, בכל אופן יש לקחת בחשבון כי כך או אחרת מדובר בהשקעה של זמן רב, חיפוש חומרים ועריכה מושקעת. בנוסף חשוב יהיה לוודא כי באולם קיימת מערכת הגברה איכותית שיש לבדוק אותה מראש אחרת כל עבודתכם תהיה לשווא.

חדש!! המרכז לצילום אירועים מציע לכם מצגת לברית לגמרי בחינם בהזמנת צלם לברית מילה

המצגת שהכנתם צריכה להראות באיכות גבוהה על מקרן גדול מימדים ובאמצעות מערכת הגברה טובה, וכן יש לבדוק כי איכות המוסיקה תהיה באיכות גבוהה באולם וללא רעשי רקע וכדומה. חשוב לזכור כי באולם עצמו באופן טבעי יהיו רעשים רבים של האורחים וכו' לכן אם שילבתם טקסט, שירה שחשוב לכם לשמוע מה אומרים רצוי יהיה לבדוק את איכות הסאונד היטב או אף להוסיף כתוביות ליתר ביטחון. לכן במידה והחלטתם להפיק מצגת באופן עצמאי עליכם יהיה לבדוק גם נושא זה באופן מקצועי ולבדוק את הקרנת המצגת באולם כמה ימים מראש.

יתכן ותצטרכו להביא בעצמכם עזרים או מפרט טכני שאינו קיים באולם האירועים כמו לפטופ, מערכת סאונד וכדומה. במידה ותחליטו להזמין מצגת מאיש מקצוע, כאן יש לכם כבר שקט נפשי שהם יכינו הכל וכן יהיו ערוכים לכל הנושא הטכני של הקרנת המצגת באירוע באופן איכותי ומקצועי. יש לזכור כי לאנשי מקצוע בהכנת מצגות יש גם יותר תוכנות מקצועיות ומרהיבות לנושא כגון הכנת רקעים מעניינים, הוספה של אפקטים, עריכה מקצועית יותר, סאונד איכותי יותר וכדומה ולמעשה תוכלו לקבל מצגת והפקה איכותית בכל סגנון שתרצו, ולא תמיד זה בנמצא באופן פרטי

 

 

 

PEXELS

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.