עיצוב גרפי SAVE THE DATE – על החשיבות הגדולה של עיצוב הזמנה לחתונה

תוכן עניינים

עיצוב גרפי SAVE THE DATE – אחד המונחים המוכרים ביותר בעולם ביחס ליום החתונה הכה מיוחד. SAVE THE DATE מתייחס לשריון היום המיוחד בו הזוג המאושר קבעו לקיים את טקס החתונה שלהם, ומן הסתם, הדרך להודיע לאנשים על האירוע הכה חגיגי ומיוחד הזה – זה באמצעות הזמנה לחתונה. הדרך שבה תבחרו לעצב את ההזמנה שלכם לחתונה, תקבע במידה כזו או אחרת את מידת ההגעה של אנשים לחתונה שלכם, מידת ההתרגשות הכללית של המוזמנים שלכם מהאירוע, וכמובן שההזמנה שתבחרו לעצב לחתונה שלכם היא זו שתספק לאורחים העתידיים בחתונה שלכם את כל המידע הרלוונטי ביותר שהם צריכים לדעת לקראת הערב המיוחד והמרגש הזה. מה היא החשיבות הגדולה של הזמנות לחתונה? האם ניתן לחסוך את ההוצאה של עיצוב גרפי SAVE THE DATE ולעצב את ההזמנה לחתונה שלנו בצורה עצמאית לגמרי? מה הם הדגשים לעיצוב עצמאי של הזמנה לחתונה? כל זאת ועוד, תוכלו למצוא בכתבה הקרובה.

עיצוב גרפי SAVE THE DATE – אומנם דרך ההזמנה המקובלת לחתונות השתנה בשנים האחרונות, אך החשיבות של הזמנה לחתונה נשארה זהה

אם בעבר, הזוג המאורס היה נוהג לעבור בית בית, ולהעניק את ההזמנה המיוחדת לחתונה שלהם בצורה ידנית, אזי שכיום מדובר עלהזמנות מקוריות לחתונה מנהג שכבר לא רלוונטי כל כך, שכן זוגות סיגלו לעצמם דרכים יותר מודרניות להזמנת האורחים ליום החתונה המאושר שלהם. ובין אם מדובר על פרסום החתונה באמצעות סרטון חברים מצחיק, שיחת טלפון, או שליחת ההזמנה בצורה גרפית בוואטסאפ, אזי שעדיין ישנה מחשבה מאחורי העיצוב הגרפי והתכנון של ההזמנה המיועדת לחתונה שלכם. זוגות מאורסים מוצאים את עצמם לעתים קרובות מנסים לחסוך כמה שיותר בהוצאות החתונה השונות שלהם, ומכאן עולה השאלה – האם ניתן לחסוך את העלויות הגבוהות של שכירת מעצב גרפי שמיועד לעצב את ההזמנה לחתונה שלנו? התשובה לשאלה הזו היא כמובן כן, זאת כאשר כיום ישנם אופציות רבות לעיצוב הזמנות לחתונה בצורה עצמאית, תוך כדי שאנחנו חוסכים כסף רב מאוד.

עיצוב גרפי SAVE THE DATE – מה זה עיצוב הזמנות לחתונה בצורה עצמאית?

כיום, אתם כבר לא צריכים לחפש מעצב גרפי מבין עשרות אופציות רלוונטיות, לבקש המלצות על מעצבים גרפיים לעיצוב הזמנות לחתונה מחברים שלכם שהתחתנו שנה שעברה, ליצור קשר עם מעצבים גרפיים להזמנות, או לקבל ולאסוף הצעות מחיר ממעצבים שונים. כיום, ישנו מענה אשר קם על מנת לספק מענה לא כל אותם זוגות שמחפשים לחפש דרכים לקצץ ולחסוך בהוצאות השונות של החתונה שלהם, שמא מדובר על זוגות שמעוניינים לייצר הזמנה מקורית, עם טביעת היד הספציפית שלהם. עיצוב הזמנות בצורה עצמאית הוא דבר אשר ניתן כיום באמצעות אתרים רבים שקמו במטרה לייצר פלטפורמה נוחה לעיצוב גרפי קל של הזמנות לחתונה. באמצעות אתרים כאלה, תוכלו לבחור מבין אלפי דוגמאות להזמנות לחתונה, למצוא את הרפרנס האומנותי או הקו האומנותי שבו אתם רוצים לדבוק, וכך למעשה להוסיף את פרטי החתונה שלכם, ולייצר בקלות הזמנה לחתונה במו ידיכם. נשמע פשוט מאוד, ואכן באמת מדובר על אחד הדברים הקלים ביותר לביצוע, וכעת, רק נותר לכם להבין את הדגשים השונים עליהם כדאי לכם לשים לב בעת תכנון הזמנה לחתונה.

עיצוב גרפי SAVE THE DATE – טיפים רלוונטיים ודגשים חשובים לעיצוב ההזמנה הכי טובה לחתונה שלכם –

דבר ראשון, עליכם לזכור כי ההזמנה לחתונה שלכם מהווה את הרושם הראשוני של האורחים שלכם על אירוע החתונה שעתיד לבוא עליהם. בסופו של דבר, במידה רבה האורחים נוטים לקבל תחושה לפיה – אם ההזמנה לחתונה היא מושקעת, אזי שגם רמת החתונה תהיה גבוהה. וכך בעצם, הזמנה אטרקטיבית לחתונה תמשוך את העין שלכם ותגדיל את הסיכוי שאנשים רבים יחליטו להצטרף ולבוא לחתונה שלכם גם כן. להלן מספר טיפים לעיצוב הזמנה לחתונה בצורה עצמאית:

  • השקעה וחשיבה על קו אומנותי יצירתי, דבר שימשוך את העין של המוזמנים שלכם
  • קונספט – הזמנה עם קונספט מותאם לחתונה תשקף איזה סוג אירוע עתיד לבוא
  • מיקום- אם כבר מתכננים לעצב הזמנה מסוג SAVE THE DATE, כדאי שהלוקיישן שלה יהיה מיוחד, ייחודי ויוצא דופן כמו למשל ביקב ששניכם אוהבים, המקום בו הצעת לה נישואין, מקום מיוחד עבור שניכם, בחוף הים ועוד…

כמה יעלה לי להפיק ולעצב הזמנת SAVE THE DATE?

בעיקרון זה מאוד תלוי אם אתם בוחרים לעצב את ההזמנה בעצמכם, עם כל מיני תוכנות שמאפשרות לעשות את זה בקלות רבה דרך הסמרטפון או המחשב. לעומת זאת, אם תבחרו שמעצבת תעצב עבורכם את ההזמנה, כמובן שתצטרכו לשלם על שירותי עיצוב. עוד משהו שמשפיע על המחיר זה מי מצלם לכם את התמונה עצמה, האם זה מישהו שאתם מכירים שיעשה את זה עבורכם ממש בחינם כי הוא מעריך ואוהב אתכם, האם זה הצלם שאת שירותיו אתם משכירים ליום החתונה ולעיצוב האלבום ואז או שאתם מוסיפים סכום סמלי רק על ה- SAVE THE DATE, או שאתם משלמים על זה כחלק בלתי נפרד מהחבילה. עוד משהו שצריך לקחת בחשבון, הוא האם אתם ממש מדפיסים את ההזמנה או שולחים אותו בצורה דיגיטלית, למשל במייל או בווטצ‘אפ. בעיקרון, ממוצע המחירים להפקה ועיצוב של הזמנה מסוג SAVE THE DATE, נע בין 200-700 ש“ח, בהתאם לכל אותם הקריטריונים שציינו קודם לכם.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.