עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם

תוכן עניינים

הזמנה דיגיטלית היא אחד הדברים הטובים ביותר שמתאפשרים בזכות העולם הדיגיטלי. כאשר בוחרים בהזמנה דיגיטלית יכולים לשלוח אותה בקלות בהודעות SMS, בוואטסאפ או במייל ולא צריך להתרוצץ ממקום למקום. כמו כן, ההזמנות הדיגיטליות ניתנות לעיצובים ייחודיים ולמעשה אין גבול לדמיון. על עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם נרחיב במאמר הבא.

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- מהי הזמנה דיגיטלית?

הזמנה דיגיטלית, בדיוק כמו הזמנה מודפסת, נועדה להזמין את החברים והמשפחות שלנו לאירוע שאנו חוגגים, בין אם מדובר בבת מצווה, בר מצווה, חתונה, ברית או כל דבר אחר. ההבדל העיקרי בין השתיים, הוא שאת ההזמנה הדיגיטלית ניתן לשלוח בקלות לניידים או למיילים של כל המוזמנים שלנו. במקום להתרוצץ בכל המדינה או לקוות שההזמנות יגיעו בזמן על ידי דואר ישראל, נוכל לשלוח אותן בלחיצת כפתור פשוטה ולדעת שכולם קיבלו את ההזמנה בזמן.

יש לקחת בחשבון מי האורחים, כלומר מי קהל היעד שלכם. כך תוכלו לדעת האם עדיף הזמנה מודפסת או הזמנה דיגיטלית ומה האמצעי הטוב ביותר לשליחת ההזמנה הדיגיטלית- מייל, הודעת SMS, וואטסאפ וכדומה. לדוגמא, אם האירוע מיועד לקהל דתי, יכול להיות שיהיה עדיף לבחור בהזמנה מודפסת.

ההזמנות הדיגיטליות ניתנות לעיצובים ייחודיים ולמעשה אין גבול לדמיון. על עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם

דגשים לעיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם

עיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בהזמנות. חשוב מאוד שהעיצוב יתאים לאופי האירוע ולאופי נערת בר המצווה. אלמנטים שחשוב לקחת בחשבון בעיצוב הזמנה לבר מצווה עם תמונה-

  • עיצוב ברור ובולט- חשוב מאוד שהגרפיקה לא תהיה מטושטשת או שיהיה קשה לקרוא את פרטי ההזמנה בגלל צבעים שלאעיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בהזמנות. חשוב מאוד שהעיצוב יתאים לאופי האירוע ולאופי נערת בר המצווה. השתלבו נכון. חשוב שההזמנה תעוצב בצורה כזאת שכל אחד יוכל לקרוא אותה בקלות ולדלות ממנה את הפרטים הרלוונטיים בקלות. כמו כן, חשוב מאוד הטקסט יהיה גדול וקריא. בדרך כלל הזמנה דיגיטלית נצפית בטלפונים ניידים, כלומר, לא במסכים גדולים במיוחד. לכן, חשוב שהכתב על ההזמנה יהיה גדול, קריא וברור על מנת שגם האורחים המבוגרים יוכלו לקרוא את תוכן ההזמנה בקלות.
  • סגנון העיצוב- קיימים מגוון סגנונות עיצוב שונים. ניתן לבחור בעיצוב בסגנון קלאסי או בסגנון חדשני כאשר בכל סגנון כזה יבואו לידי ביטוי אלמנטים שונים. לדוגמא בסגנון קלאסי בדרך כלל יהיה שימוש בצבע אחד או שניים ואילו בסגנון חדשני יהיה שימוש בפלטת צבעים עשירה יותר. לכן חשוב להחליט מראש מה הסגנון המבוקש ולהתאים את העיצוב אליו.
  • צבעים- פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את אופי האירוע ואת נערת בת המצווה. חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. ניתן לבחור בעיצוב הזמנה דיגיטלית על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, ועוד.
  • רקע- רקע ההזמנה יכול להיות מאופיין בהתאם למה שנערת בת המצווה אוהבת. זה יכול להיות קשור לתחביבים שלה, לחברים ולכל דבר אחר. עם זאת, חשוב מאוד לא להעמיס על מנת שהרקע לא יהפוך לעיסה לא ברורה שמכבידה על הקורא לקרוא את התוכן החשוב.
  • מה התוכן- על מנת ליצור הזמנה טובה חשוב לדעת מה התוכן שלה. התוכן חייב להיות ברור והפרטים החשובים צריכים להיות העיקר- כמו שם בעלי האירוע, מועד האירוע, מיקום האירוע ועוד. מומלץ להוסיף גם מפה של מקום האירוע, על מנת שהאורחים יהיו בטוחים היכן האירוע מתרחש.
  • תמונה- הזמנה לבר מצווה עם תמונה הופכת לאישית יותר. כאשר מוסיפים להזמנה תמונה הופכים אותה לאישית וגם אנשים שלא קשורים לילד (כמו חברים של ההורים מהעבודה לדוגמא), יכולים לדעת בדיוק מי חוגג את האירוע. לכן, מומלץ להוסיף תמונה של חתן בר המצווה להזמנה.
  • אופי חתן בר המצווה- ניתן להוסיף להזמנה לבר מצווה אלמנטים שמתאימים לנער החוגג. לדוגמא, אם חתן בר המצווה אוהב כדורגל, משחקי מחשב וכדומה ניתן להוסיף אלמנטים הקשורים לכך.

 

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- פרטים חשוביםעיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם אילו פרטים חשובים יש לקחת בחשבון

ישנם מספר פרטים שחשוב לכלול בהזמנה דיגיטלית-

  • שם בעלי האירוע (הזוג המתחתן, חתן בר המצווה, כלת בת המצווה וכדומה).
  • תאריך האירוע.
  • שעת קבלת קהל.
  • מקום האירוע (מומלץ כולל מפת הגעה או הוראות הגעה).
  • כל מידע רלוונטי נוסף כמו הסעה, האם יש קוד לבוש, האם צריך בגדים להחלפה ועוד.

 

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- האם לכלול תמונות?

כפי שציינו קודם, מומלץ לכלול תמונות מאחר וזה הופך את ההזמנה לאישית יותר. כמובן שאין על כך הכרח וכל אדם יכול לעשות לפי בחירתו. כאשר מדובר בהזמנות מודפסות, אנשים רבים מעדיפים לא להזמין תמונה, שכן לאחר האירוע רוב האורחים יזרקו את ההזמנה ואז התמונה תהיה בפח, מה שיכול להיות לא נעים במיוחד. לעומת זאת, בהזמנה דיגיטלית הדבר הנורא ביותר יהיה שימחקו את ההזמנה מהטלפון. כמובן שבהזמנות דיגיטליות אין הגבלה על כמות התוכן ותמיד תוכלו להוסיף יותר מתמונה אחת, סרטון, שיר ועוד.

 

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- מועד שליחת ההזמנה

חשוב מאוד לשלוח הזמנה לבר מצווה עם תמונה מספיק זמן מראש. כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש אתם מאפשרים לאורחים שלכם להיערך בהתאם. כך כל מי שצריך להשיג בייביסיטר יוכל לעשות זאת בזמן, האנשים שחשוב לכם שיגיעו יידעו בדיוק מתי האירוע ולא יקבעו דברים אחרים במקום.

כמו כן, כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש האורחים יוכלו להשיב לכם האם הם יוכלו להגיע או לא, ואתם תוכלו להעביר לאולם את כמות האנשים המדויקת. ההמלצה שלנו היא לשלוח את ההזמנה לפחות שלושה חודשים לפני תאריך האירוע, במיוחד אם האירוע מתוכנן לקיץ או לתקופת החגים בהן אנשים רבים קובעים חופשות וטסים לחו"ל.

עיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- אמצעים לשליחה

ישנם מספר אמצעים לשליחת הזמנה דיגיטלית-

  • וואטסאפ- האמצעי הנפוץ ביותר, בו ניתן לשלוח גם תמונה וגם קובץ וידאו. כמו כן, בוואטסאפ קל מאוד ליצור רשימת תפוצה כךעיצוב הזמנה דיגיטלית לבר מצווה חינם- האם לכלול תמונות בעיצוב ההזמנות? שתוכלו לשלוח את ההזמנה ועדכונים לכולם באותו הזמן. אם אתם עורכים אירוע לקהל דתי בעיקר, כנראה ששליחה בוואטסאפ לא תתאים לכם.
  • הודעת SMS- יתאים גם לקהל הדתי מחוסרי הטלפונים החכמים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי בהודעות SMS לא ניתן להוסיף תמונות איכותיות או סרטונים.
  • מייל- במייל ניתן לשלוח סרטונים, תמונות וקישורים שונים. בדרך כלל גם לקהל הדתי יש מחשב בבית דרכו יוכלו לקבל מיילים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי יש אנשים שלא בודקים את המייל שלהם באופן תדיר ואולי יפספסו את ההזמנה שלכם. כמו כן יש לדעת את כתובת המייל של כל האורחים.

כמובן שאם בחרתם בהזמנה מודפסת אמצעי השליחה יהיו הדואר או העברה ביד. אם בחרתם לשלוח בדואר עליכם לקחת בחשבון עיכובים אפשריים ולכן מומלץ לשלוח את ההזמנות אפילו לפני על מנת להיות בטוחים שהן יגיעו בזמן.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.