צ'ק ליסט לחתונה

תוכן עניינים

צ'ק ליסט לחתונה
לאחר שההתרגשות מעט שככה, ואת עונדת בגאווה על אצבעך טבעת אירוסין מהממת ואתה מרגיש הקלה שהשאלה הגדולה מאחוריך, הגיע הזמן לתכנן את היום המאושר בחייכם לפרטי פרטים. לא יודעים כיצד להתחיל ולתכנן את החתונה שלכם? אל דאגה. במאמר הזה תוכלו לקבל את כל המידע שתצטרכו להפקת חתונה חגיגית ובלתי נשכחת.

צ'ק ליסט לחתונה – אירוע גדול שדורש תכנון מקדים ומסודר

תוהים למה צריך בכלל צ'ק ליסט לחתונה שלכם? חתונה היא אירוע גדול ומרגש, וכדי שהיא תהיה מוצלחת היא מחייבת תכנון כמה שיותר מסודר מצד שניכם. כדי שהכל יתנהל בצורה הטובה ביותר, על אף הלחץ וההתרגשות הגדולה, אנו ממליצים לכם להיעזר בצ'ק ליסט לחתונה שיעשה לכם מעט סדר.

צ'ק ליסט לחתונה – בחרו מועד לחתונה

למעשה זה הדבר הראשון שעליכם לעשות כדי להתחיל את תהליך תכנון החתונה. מומלץ לא לבחור תאריך אחד בלבד בו תרצו להתחתן, כיוון שכך יהיה לכם הרבה יותר קשה למצוא מקום פנוי להתחתן בו (במיוחד אם זוהי תקופה המאופיינת בחתונות רבות, כמו הקיץ לדוגמה). לכן בחרו חודש או עונה מסוימת בה תעדיפו להתחתן, וכך תוכלו להתקדם לשלב הבא של מציאת לוקיישן לאירוע.

צ'ק ליסט לחתונה – לוקיישן לחתונה

כל זוג חולם על המקום המיוחד בו הם יבואו בברית הנישואים. כדי שזה יהיה רגע מיוחד ובלתי נשכח עבור שניכם, בחרו מקום שאליו אתם הכי מתחברים. לרוב הזוגות מעדיפים לבחור אולם אירועים יוקרתי ומרשים, אך אם אתם אוהבי טבע תוכלו לבחור גן אירועים, או לחילופין אם הנכם מעדיפים חתונה שהיא פחות רשמית – לכו על חתונה בטבע.

צ'ק ליסט לחתונה – רשימת מוזמנים

הכינו רשימה של כל המוזמנים שתרצו שיגיעו להשתתף בשמחתכם. זה הזמן לשלוף את הזיכרונות הנוסטלגיים, ולחשוב אילו אנשים ומכרים אהובים תרצו לראות בחתונתכם. קחו בחשבון כי ברוב אולמות אירועים יש צורך לדעת מראש כמה אורחים צפויים להגיע לחתונה, כיוון שפרמטר זה משפיע מאוד על סוג האולם וכמובן המחיר שיציעו לכם.

צ'ק ליסט לחתונה – סידורים לכלה

כדי שתוכלי להרגיש כמו נסיכה ליום אחד, תכנני מבעוד מועד את כל הפרטים הנוגעים ללוק שלך ביום החתונה. בחרי שמלת כלה, מעצב שיער, מאפרת, נעליים ותכשיטים. מומלץ להיעזר בחברה קרובה שתסייע לכם בסידורים, תרגיע ותעניק נקודת מבט אובייקטיבית.

צ'ק ליסט לחתונה – סידורים לחתן

גם אתה צריך להרגיש כמו נסיך כמובן, לשם כך זכור לבחור חליפה יפה ומעוצבת וספר שיוכל לקבל אותך לתספורת וגילוח בבוקר של יום החתונה. כיוון שאשתך לעתיד תהיה עסוקה בארגונים ופינוקים באותו היום, אתה תצטרך לדאוג לרכב מקושט שישמש אתכם ביום החתונה.

צ'ק ליסט לחתונה – סידורים נוספים שעושים ביחד

לאחר שעברנו על כל הסידורים המהותיים ביותר, נותרו כמה דברים נוספים שכדאי ומומלץ לכם לעשות ביחד:

  • בחירת טבעות – תהנו יחד מחוויה משותפת של בחירת טבעות נישואים שתעבירו אחת לשנייה ביום הגדול.
  • עיצוב אירוע – החליטו יחד כיצד לעצב את מקום האירוע, והאם להיעזר בשירותי אולם האירועים או להביא מעצב חיצוני.
  • מוזיקה לחתונה – בחרו האם להזמין דיג'יי או זמר / הרכב מוזיקלי שינגנו בלייב בחתונה.
  • צלם לחתונה – סגרו עם צלם מקצועי שיתעד את היום המאושר בחייכם.
  • אלכוהול לחתונה – במידה ומקום האירוע אינו כולל במחיר המנה גם שירותי בר א אלכוהול תוצרת חוץ, הזמינו כמות מספיקה של אלכוהול לחתונה.
  • רב לחופה – החליטו האם תרצו שרב מטעם הרבנות יחתן אתכם, או שתעדיפו לבחור רב חיצוני שאתם מכירים אישית.
  • אטרקציות לחתונה – לאלו המעוניינים להוסיף ייחודיות לאירוע, וכמובן אם התקציב מאפשר זאת, תוכלו לבחור לכלול בחתונה מגוון אטרקציות נוספות שישמשו להנאת האורחים כמו עמדת צילום, אביזרים זוהרים לרחבת הריקודים, איפור וקישוטי גוף נוצצים וכו'.

 

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.