הזמנה דיגיטלית לבת מצווה

תוכן עניינים

בעבר, על מנת להזמין את החברים והמשפחה לבת מצווה, לברית או לחתונה הייתם צריכים להדפיס את ההזמנות ולשלוח את ההזמנות בדואר או לשוטט ברחבי הארץ ולהביא את ההזמנות לידיהם של המוזמנים. העולם של היום הוא עולם דיגיטלי וניתן ליצור הזמנות דיגיטליות ולשלוח אותן בקלות על ידי הטכנולוגיה. על הזמנה דיגיטלית לבת מצווה נרחיב במאמר הבא.

מהי הזמנה דיגיטלית לבת מצווה?

הזמנה דיגיטלית, בדיוק כמו הזמנה מודפסת, נועדה להזמין את החברים והמשפחות שלנו לאירוע שאנו חוגגים, בין אם מדובר בבת מצווה, בר מצווה, חתונה, ברית או כל דבר אחר. ההבדל העיקרי בין השתיים, הוא שאת ההזמנה הדיגיטלית ניתן לשלוח בקלות לניידים או למיילים של כל המוזמנים שלנו. במקום להתרוצץ בכל המדינה או לקוות שההזמנות יגיעו בזמן על ידי דואר ישראל, נוכל לשלוח אותן בלחיצת כפתור פשוטה ולדעת שכולם קיבלו את ההזמנה בזמן.

הזמנה דיגיטלית, בדיוק כמו הזמנה מודפסת, נועדה להזמין את החברים והמשפחות שלנו לאירוע שאנו חוגגים, בין אם מדובר בבת מצווה,

דגשים חשובים בהזמנה דיגיטלית לבת מצווה

ריכזנו לכם מספר דגשים חשובים בהזמנה דיגיטלית לבת מצווה-

  • מי האורחים- קודם כל יש להבין מי האורחים שלכם, כלומר מי קהל היעד. כך תוכלו לדעת מה האמצעי הטוב ביותר לשליחת ההזמנה הדיגיטלית- מייל, הודעת SMS, וואטסאפ וכדומה.
  • מה התוכן- על מנת ליצור הזמנה דיגיטלית טובה חשוב לדעת מה התוכן שלה. התוכן חייב להיות ברור והפרטים החשובים צריכים להיות העיקר- כמו שם בעלי האירוע, מועד האירוע, מיקום האירוע ועוד. מומלץ להוסיף גם מפה של מקום האירוע, על מנת שהאורחים יהיו בטוחים היכן האירוע מתרחש.
  • תמונה- פעמים רבות כאשר מוסיפים להזמנה תמונה הופכים אותה לאישית יותר. לכן, מומלץ להוסיף תמונה של נערת בת המצווה להזמנה הדיגיטלית שלכם.
  • אופי נערת בת המצווה- ניתן להוסיף להזמנה דיגיטלית לבת מצווה אלמנטים שמתאימים לנערה החוגגת. לדוגמא, אם הנערה אוהבת לשיר ולרקוד ניתן להוסיף אלמנטים הקשורים לכך.
  • מועד שליחת ההזמנה- גם בהזמנה מודפסת וגם בהזמנה דיגיטלית חשוב מאוד לשלוח את ההזמנה מספיק זמן מראש על מנת שהאורחים יוכלו להתארגן בהתאם. כך אם תשלחו את ההזמנה מספיק זמן מראש, אף אחד מהאורחים שלכם לא יקבע בטעות משהו אחר על מועד האירוע.

דגשים חשובים בהזמנה דיגיטלית לבת מצווה - להכין רשימת אורחים אקטואלית ולהתאים את ההזמנות

מה היתרונות של הזמנה דיגיטלית לבת מצווה?

להזמנה דיגיטלית לבת מצווה יש יתרונות רבים על פני הזמנה דיגיטלית מודפסת-

  • אישור הגעה- כאשר שולחים הזמנה דיגיטלית לבת מצווה, האורחים יכולים לאשר הגעה בקלות ולעדכן כמה אורחים מגיעים אותו, במידה ומדובר במשפחה או זוג. כך ניתן לדעת כמה אורחים צפויים להגיע לבת המצווה ולא צריך לרדוף אחרי האורחים בטלפונים על מנת לברר זאת.
  • אין הגבלה על התוכן- לעומת הזמנה מודפסת בה אתם מוגבלים בכמות הטקסט שאתם יכולים להוסיף, על מנת לא לחרוג מגודל הזמנה ממוצע, בהזמנה דיגיטלית אין הגבלה על כמות התוכן. תוכלו להוסיף מגוון פרטים שאתם רוצים, תמונות, סרטונים, קישורים כמו לדוגמא קישור לווייז ועוד מגוון אפשרויות.
  • שליחה מהירה- הזמנות מודפסות צריך לשלוח בדואר או להעביר ביד, מה שיכול להיות כאב ראש משמעותי ועלול לקחת זמן רב. הזמנה דיגיטלית לעומת זאת, ניתנת לשליחה בקלות ובמהירות על ידי הטלפונים הניידים.
  • אין הגבלה על שליחת ההזמנה- כאשר אתם מעצבים הזמנה מודפסת, אתם צריכים להדפיס אותה על מנת לשלוח אותה. לשם כך, אתם צריכים לדעת כמה הזמנות להדפיס. במידה שהדפסתם יותר מידי, לא יהיה לכם מה לעשות עם השאריות ואילו במידה שלא הדפסתם מספיק לא יגיעו הזמנות לאורחים מסוימים. לעומת זאת, על ההזמנה הדיגיטלית אין הגבלה ותוכלו לשלוח אותה אינספור פעמים לכל מי שתרצו.
  • חיסכון בכסף- כאשר בוחרים בהזמנה דיגיטלית יכולים לחסוך משמעותית בכסף. הדפסת הזמנות ושליחתן בדואר יכולה להיות עסק לא זול. לעומת זאת, שליחת הזמנות במייל או בוואטסאפ לא תעלה לכם כלל.
  • יתרון סביבתי- יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות מהקודמים הוא היתרון הסביבתי. כיום, המודעות לאיכות הסביבה ולמשמעות בשמירה עליה צוברת תאוצה. אנשים רבים מעוניינים לשמור על איכות הסביבה בלי לשנות את כל שגרת החיים שלהם לכך. בחירה בהזמנה דיגיטלית תורמת לכך. הזמנות מודפסות כוללות בזבוז רב של נייר ולעומת זאת, הזמנות דיגיטליות נשלחות באמצעים הדיגיטליים. כך לא נעשה שימוש בנייר ואתם יכולים לתרום למאבק הסביבתי.

כיצד ליצור הזמנה דיגיטלית לבת מצווה?

על מנת ליצור הזמנה דיגיטלית לבת מצווה יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים-

  1. מה חשוב לכלול בהזמנה דיגיטלית לבת מצווה?

ישנם מספר אלמנטים שחשוב לכלול בהזמנה דיגיטלית לבת מצווה

  • שם כלת בת המצווה.
  • תאריך האירוע.
  • שעת קבלת קהל.
  • מקום האירוע (מומלץ כולל מפת הגעה או הוראות הגעה).
  • כל מידע רלוונטי נוסף כמו הסעה, האם יש קוד לבוש, האם צריך בגדים להחלפה ועוד.

 

אישור הגעה- כאשר שולחים הזמנה דיגיטלית לבת מצווה, האורחים יכולים לאשר הגעה בקלות ולעדכן כמה אורחים מגיעים אותו, במידה ומדובר במשפחה או זוג.

  1. האם לכלול תמונות?

כפי שציינו קודם, מומלץ לכלול תמונות מאחר וזה הופך את ההזמנה לאישית יותר. כמובן שאין על כך הכרח וכל אדם יכול לעשות לפי בחירתו. כמובן שבהזמנות דיגיטליות אין הגבלה על כמות התוכן ותמיד תוכלו להוסיף יותר מתמונה אחת, סרטון, שיר ועוד.

  1. עיצוב ההזמנה

עיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בהזמנות. חשוב מאוד שהעיצוב יתאים לאופי האירוע ולאופי נערת בת המצווה. אלמנטים שחשוב לקחת בחשבון בעיצוב הזמנה דיגיטלית לבת מצווה-

  • עיצוב ברור ובולט- חשוב מאוד שהגרפיקה לא תהיה מטושטשת או שיהיה קשה לקרוא את פרטי ההזמנה בגלל צבעים שלא השתלבו נכון. חשוב שההזמנה תעוצב בצורה כזאת שכל אחד יוכל לקרוא אותה בקלות ולדלות ממנה את הפרטים הרלוונטיים בקלות. כמו כן, חשוב מאוד הטקסט יהיה גדול וקריא. בדרך כלל הזמנה דיגיטלית נצפית בטלפונים ניידים, כלומר, לא במסכים גדולים במיוחד. לכן, חשוב שהכתב על ההזמנה יהיה גדול, קריא וברור על מנת שגם האורחים המבוגרים יוכלו לקרוא את תוכן ההזמנה בקלות.
  • סגנון העיצוב- קיימים מגוון סגנונות עיצוב שונים. ניתן לבחור בעיצוב בסגנון קלאסי או בסגנון חדשני כאשר בכל סגנון כזה יבואו לידי ביטוי אלמנטים שונים. לדוגמא בסגנון קלאסי בדרך כלל יהיה שימוש בצבע אחד או שניים ואילו בסגנון חדשני יהיה שימוש בפלטת צבעים עשירה יותר. לכן חשוב להחליט מראש מה הסגנון המבוקש ולהתאים את העיצוב אליו.
  • צבעים- פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את אופי האירוע ואת נערת בת המצווה. חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. ניתן לבחור בעיצוב הזמנה דיגיטלית על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, ועוד.
  • רקע- רקע ההזמנה יכול להיות מאופיין בהתאם למה שנערת בת המצווה אוהבת. זה יכול להיות קשור לתחביבים שלה, לחברים ולכל דבר אחר. עם זאת, חשוב מאוד לא להעמיס על מנת שהרקע לא יהפוך לעיסה לא ברורה שמכבידה על הקורא לקרוא את התוכן החשוב.

 

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.