רקע להזמנה לברית

תוכן עניינים

אם אתם פה, כנראה שנולד לכם בן זכר. קודם כל נאחל לכם מזל טוב על האירוע המרגש מאין כמותו. מעבר ללידה המשמחת יש לפניכם שבוע לארגן במהירות אירוע לחגיגת הברית. לשם כך יש להזמין את האורחים. הזמנה לברית צריכה להיות קלילה, כך שלא תגזול מזמנכם לתכנון האירוע, שכן הזמן מועט מאוד. לכן, על מנת שההזמנה תהיה מוצלחת, אפילו במעט הזמן שיש לפניכם, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים, ביניהם רקע להזמנה לברית. במאמר הבא ריכזנו לכם מספר טיפים לעיצוב ורקע להזמנה לברית.

כיצד נעצב רקע להזמנה לברית?על מנת שההזמנה תהיה מוצלחת, אפילו במעט הזמן שיש לפניכם, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים, ביניהם רקע להזמנה לברית.

רקע הזמנה לברית צריך להיות קליל ונעים לעין. את רקע ההזמנה ניתן לאפיין בצבעי, כחול, תכלת, סגול בהירים ונעימים לעין, שמדגישים את העובדה כי מדובר בברית וכי נולד לכם בן זכר. כך כל מי שיראה את ההזמנה, בזכות הרקע יוכל לדעת במה מדובר.

חשוב מאוד לא להכביד על רקע להזמנה לברית. כאשר הרקע עמוס ההזמנה יכולה להפוך לעיסה לא ברורה שמכבידה על הקוראים לקרוא ולהתרכז בתוכן ההזמנה. כך על ידי שמירה על רקע קליל ולא עמוס מאפשרים לאורחים להתמקד במה שחשוב ולא מעייפים את העין שלהם.

רקע להזמנה לברית – עיצוב הזמנהחשוב מאוד לא להכביד על רקע להזמנה לברית. כאשר הרקע עמוס ההזמנה יכולה להפוך לעיסה לא ברורה שמכבידה על הקוראים לקרוא ולהתרכז בתוכן ההזמנה

על מנת לעצב הזמנה לברית יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים. ריכזנו לכם כמה טיפים על מנת לעצב הזמנה לברית בקלות.

  1. הזמנה דיגיטלית – הטיפ הראשון שלנו הוא לבחור בהזמנה דיגיטלית. העולם של היום הוא עולם דיגיטלי ולכך יש יתרונות וחסרונות. הזמנה דיגיטלית משמשת אותנו בדיוק כמו הזמנה מודפסת ותפקידה להעניק לאורחים שלנו פרטים לגבי הברית הקרב ובא. ההבדל העיקרי בין הזמנה מודפסת לבין הזמנה דיגיטלית הוא אמצעי השליחה. בעוד שאת ההזמנה המודפסת יש לשלוח בדואר או להתרוצץ ברחבי המדינה על מנת להעביר אותה לידי האורחים שלנו, את ההזמנה הדיגיטלית ניתן לשלוח בקלות לניידים או למיילים של כל המוזמנים שלנו. כך על ידי לחיצת כפתור פשוטה נוכל לשלוח את ההזמנה ולדעת שכולם קיבלו את ההזמנה בזמן.
  2. תוכן – אין טעם להתעכב על תוכן ההזמנה. קיימים מספר פרטים שחשוב מאוד לכלול בהזמנה לברית.
  • שם בעלי האירוע.
  • תאריך האירוע.
  • שעת קבלת קהל.
  • מקום האירוע (מומלץ כולל מפת הגעה או הוראות הגעה).
  • כל מידע רלוונטי נוסף כמו הסעה, האם יש קוד לבוש, האם צריך בגדים להחלפה ועוד.
  1. תמונות – בהזמנות רבות, לחתונות או לבר/ בת מצווה, אוהבים לכלול תמונות של החוגגים. בהזמנה לברית הדבר פחות נהוג. בדרך כלל לא אוהבים לפרסם תמונות של תינוקות ובטח שלא לשלוח אותן לכולם.

כמובן שאין על כך הכרח וכל אדם יכול לעשות לפי בחירתו. כאשר מדובר בהזמנות מודפסות, אנשים רבים מעדיפים לא להוסיף תמונה,חשוב מאוד לא להכביד על רקע להזמנה לברית. כאשר הרקע עמוס ההזמנה יכולה להפוך לעיסה לא ברורה שמכבידה על הקוראים לקרוא ולהתרכז בתוכן ההזמנה. שכן לאחר האירוע רוב האורחים יזרקו את ההזמנה ואז התמונה תהיה בפח, מה שיכול להיות לא נעים במיוחד.

  1. עיצוב ברור ובולט – חשוב מאוד שהגרפיקה לא תהיה מטושטשת או שיהיה קשה לקרוא את פרטי ההזמנה בגלל צבעים שלא השתלבו נכון. חשוב שההזמנה תעוצב בצורה כזאת שכל אחד יוכל לקרוא אותה בקלות ולדלות ממנה את הפרטים הרלוונטיים בקלות. כמו כן, חשוב מאוד הטקסט יהיה גדול וקריא. בדרך כלל הזמנה דיגיטלית נצפית בטלפונים ניידים, כלומר, לא במסכים גדולים במיוחד. לכן, חשוב שהכתב על ההזמנה יהיה גדול, קריא וברור על מנת שגם האורחים המבוגרים יוכלו לקרוא את תוכן ההזמנה בקלות.
  2. סגנון העיצוב – קיימים מגוון סגנונות עיצוב שונים. ניתן לבחור בעיצוב בסגנון קלאסי או בסגנון חדשני כאשר בכל סגנון כזה יבואו לידי ביטוי אלמנטים שונים. לדוגמא בסגנון קלאסי בדרך כלל יהיה שימוש בצבע אחד או שניים ואילו בסגנון חדשני יהיה שימוש בפלטת צבעים עשירה יותר. לכן חשוב להחליט מראש מה הסגנון המבוקש ולהתאים את העיצוב אליו.
  3. צבעים – פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את אופי האירוע ואת אופי בעלי האירוע. חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. ניתן לבחור בעיצוב הזמנה על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, ועוד.
  4. ממשק אישור הגעה – אחד היתרונות המשמעותיים של הזמנה דיגיטלית הוא האפשרות להוסיף ממשק אישור הגעה. יותר לא צריך להתקשר ולנדנד לאורחים על מנת לקבל מהם אישורי הגעה. כאשר שולחים הזמנה דיגיטלית לברית יש ממשק אישור הגעה שדרכו האורחים יכולים לאשר הגעה בקלות ולעדכן כמה אורחים מגיעים, במידה ומדובר במשפחה או זוג. כך ניתן לדעת כמה אורחים צפויים להגיע לאירוע ולא צריך לרדוף אחרי האורחים בטלפונים אינסופיים על מנת לברר זאת.
  5. מתנה – בברית נהוג להביא להורים הטריים מתנה. בדרך כלל מדובר במתנות ליולדת הטרייה או לתינוק הקטן שיוכלו לסייע בתקופה הקרובה, הלא פשוטה והמדהימה שעומדת לפני הזוג. הטיפ שלנו הוא להוסיף להזמנה לברית גם רשימת מתנות שחסרות לכם. כך אתם מקלים על האורחים שלכם שצריכים לשבור את הראש על מנת לחשוב על מתנה שתהיה מספיק טובה ושתשמש אתכם כראוי. כמו כן, כך אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מתנה שתשמש אתכם ותהיה מתאימה. כאשר תקבלו מתנה שאתם באמת צריכים לא תצטרכו למצוא מקום אחסון למתנות לא מתאימות או להתרוצץ בין חנויות על מנת להחליף את המתנות שקיבלתם.

רקע להזמנה לברית- שליחת ההזמנה

חשוב מאוד לשלוח את ההזמנה מספיק זמן מראש. כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש אתם מאפשרים לאורחים שלכםרקע להזמנה לברית- שליחת ההזמנה  חשוב מאוד לשלוח את ההזמנה מספיק זמן מראש. כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש אתם מאפשרים לאורחים שלכם  להיערך בהתאם להיערך בהתאם. כך האנשים שחשוב לכם שיגיעו יידעו בדיוק מתי האירוע ולא יקבעו דברים אחרים במקום. כמו כן, כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש האורחים יוכלו להשיב לכם האם הם יוכלו להגיע או לא, ואתם תוכלו להעביר לאולם את כמות האנשים המדויקת. כמובן שברית ניתן לדעת רק כשבוע מראש ולכן ברגע שאתם יודעים, הודיעו לכל האורחים שלכם את מועד הברית.

ישנם מספר אמצעים לשליחת הזמנה דיגיטלית לברית-

  • וואטסאפ- האמצעי הנפוץ ביותר, בו ניתן לשלוח גם תמונה וגם קובץ וידאו. כמו כן, בוואטסאפ קל מאוד ליצור רשימת תפוצה כך שתוכלו לשלוח את ההזמנה ועדכונים לכולם באותו הזמן. אם אתם עורכים אירוע לקהל דתי בעיקר, כנראה ששליחה בוואטסאפ לא תתאים לכם.
  • הודעת SMS– יתאים גם לקהל הדתי מחוסרי הטלפונים החכמים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי בהודעות SMS לא ניתן להוסיף תמונות איכותיות או סרטונים.
  • מייל- במייל ניתן לשלוח סרטונים, תמונות וקישורים שונים. בדרך כלל גם לקהל הדתי יש מחשב בבית דרכו יוכלו לקבל מיילים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי יש אנשים שלא בודקים את המייל שלהם באופן תדיר ואולי יפספסו את ההזמנה שלכם. כמו כן יש לדעת את כתובת המייל של כל האורחים.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.