הזמנה לבר מצווה עם תמונה

תוכן עניינים

אז הילד שלכם עורך בר מצווה בקרוב, יש לכם אולם, הכל סגור אך אתם לא יודעים כיצד לעצב את ההזמנה או צריכים להחליט האם עדיף הזמנה מודפסת או הזמנה דיגיטלית. ובכן, המאמר הבא הוא בשבילכם. במאמר הבא נסביר על יתרונות ההזמנה הדיגיטלית וניתן מספר דגשים חשובים לעיצוב הזמנה לבר מצווה.

דגשים חשובים בהזמנה לבר מצווה עם תמונה

ריכזנו לכם מספר דגשים חשובים בהזמנה לבר מצווה עם תמונה-

  • מי האורחים- קודם כל יש להבין מי האורחים שלכם, כלומר מי קהל היעד. כך תוכלו לדעת האם עדיף הזמנה מודפסת או הזמנה
    ריכזנו לכם מספר דגשים חשובים בהזמנה לבר מצווה עם תמונה-  מי האורחים- קודם כל יש להבין מי האורחים שלכם, כלומר מי קהל היעד.
     

    דיגיטלית ומה האמצעי הטוב ביותר לשליחת ההזמנה הדיגיטלית- מייל, הודעת SMS, וואטסאפ וכדומה.

  • מה התוכן- על מנת ליצור הזמנה טובה חשוב לדעת מה התוכן שלה. התוכן חייב להיות ברור והפרטים החשובים צריכים להיות העיקר- כמו שם בעלי האירוע, מועד האירוע, מיקום האירוע ועוד. מומלץ להוסיף גם מפה של מקום האירוע, על מנת שהאורחים יהיו בטוחים היכן האירוע מתרחש.
  • תמונה- הזמנה לבר מצווה עם תמונה הופכת לאישית יותר. כאשר מוסיפים להזמנה תמונה הופכים אותה לאישית וגם אנשים שלא קשורים לילד (כמו חברים של ההורים מהעבודה לדוגמא), יכולים לדעת בדיוק מי חוגג את האירוע. לכן, מומלץ להוסיף תמונה של חתן בר המצווה להזמנה.
  • אופי חתן בר המצווה- ניתן להוסיף להזמנה לבר מצווה אלמנטים שמתאימים לנער החוגג. לדוגמא, אם חתן בר המצווה אוהב כדורגל, משחקי מחשב וכדומה ניתן להוסיף אלמנטים הקשורים לכך.
  • מועד שליחת ההזמנה- גם בהזמנה מודפסת וגם בהזמנה דיגיטלית חשוב מאוד לשלוח את ההזמנה מספיק זמן מראש על מנת שהאורחים יוכלו להתארגן בהתאם. כך אם תשלחו את ההזמנה מספיק זמן מראש, אף אחד מהאורחים שלכם לא יקבע בטעות משהו אחר על מועד האירוע.

הזמנה לבר מצווה עם תמונה- יתרונות ההזמנה הדיגיטלית

להזמנה דיגיטלית לבר מצווה יש יתרונות רבים על פני הזמנה דיגיטלית מודפסת-

  • אישור הגעה- כאשר שולחים הזמנה דיגיטלית לבר מצווה, האורחים יכולים לאשר הגעה בקלות ולעדכן כמה אורחים מגיעים אותו,
    הזמנה לבר מצווה עם תמונה הופכת לאישית יותר. כאשר מוסיפים להזמנה תמונה הופכים אותה לאישית וגם אנשים שלא קשורים לילד
     

    במידה ומדובר במשפחה או זוג. כך ניתן לדעת כמה אורחים צפויים להגיע לבר מצווה ולא צריך לרדוף אחרי האורחים בטלפונים על מנת לברר זאת.

  • תמונות- רוצים הזמנה לבר מצווה עם תמונה? על ידי הזמנה דיגיטלית תוכלו להוסיף תמונה בקלות, סרטון, שיר וכל מה שתבחרו. בהזמנה דיגיטלית אתם לא מוגבלים במקום ולכן אתם יכולים להוסיף מספר תמונות של חתן בר המצווה ושל המשפחה שלו, בהתאם לרצון שלכם ולעיצוב ההזמנה שתבחרו.
  • אין הגבלה על התוכן- לעומת הזמנה מודפסת בה אתם מוגבלים בכמות הטקסט שאתם יכולים להוסיף, על מנת לא לחרוג מגודל הזמנה ממוצע, בהזמנה דיגיטלית אין הגבלה על כמות התוכן. כך תוכלו להוסיף מגוון פרטים שאתם רוצים כולל קישורים כמו לדוגמא קישור לווייז ועוד מגוון אפשרויות.
  • שליחה מהירה- הזמנות מודפסות צריך לשלוח בדואר או להעביר ביד, מה שיכול להיות כאב ראש משמעותי ועלול לקחת זמן רב. הזמנה דיגיטלית לעומת זאת, ניתנת לשליחה בקלות ובמהירות על ידי הטלפונים הניידים.
  • אין הגבלה על שליחת ההזמנה- כאשר אתם מעצבים הזמנה מודפסת, אתם צריכים להדפיס אותה על מנת לשלוח אותה. לשם כך, אתם צריכים לדעת כמה הזמנות להדפיס. במידה שהדפסתם יותר מידי, לא יהיה לכם מה לעשות עם השאריות ואילו במידה שלא הדפסתם מספיק לא יגיעו הזמנות לאורחים מסוימים. לעומת זאת, על ההזמנה הדיגיטלית אין הגבלה ותוכלו לשלוח אותה אינספור פעמים לכל מי שתרצו.
  • חיסכון בכסף- כאשר בוחרים בהזמנה דיגיטלית יכולים לחסוך משמעותית בכסף. הדפסת הזמנות ושליחתן בדואר יכולה להיות עסק לא זול. לעומת זאת, שליחת הזמנות במייל או בוואטסאפ לא תעלה לכם כלל.
  • יתרון סביבתי- יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות מהקודמים הוא היתרון הסביבתי. כיום, המודעות לאיכות הסביבה ולמשמעות בשמירה עליה צוברת תאוצה. אנשים רבים מעוניינים לשמור על איכות הסביבה בלי לשנות את כל שגרת החיים שלהם לכך. בחירה בהזמנה דיגיטלית תורמת לכך. הזמנות מודפסות כוללות בזבוז רב של נייר ולעומת זאת, הזמנות דיגיטליות נשלחות באמצעים הדיגיטליים. כך לא נעשה שימוש בנייר ואתם יכולים לתרום למאבק הסביבתי.

הזמנה לבר מצווה עם תמונה- עיצוב

עיצוב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בהזמנות. חשוב מאוד שהעיצוב יתאים לאופי האירוע ולאופי נערת בר המצווה. אלמנטיםתמונות- רוצים הזמנה לבר מצווה עם תמונה? על ידי הזמנה דיגיטלית תוכלו להוסיף תמונה בקלות, סרטון, שיר וכל מה שתבחרו. שחשוב לקחת בחשבון בעיצוב הזמנה לבר מצווה עם תמונה-

  • עיצוב ברור ובולט- חשוב מאוד שהגרפיקה לא תהיה מטושטשת או שיהיה קשה לקרוא את פרטי ההזמנה בגלל צבעים שלא השתלבו נכון. חשוב שההזמנה תעוצב בצורה כזאת שכל אחד יוכל לקרוא אותה בקלות ולדלות ממנה את הפרטים הרלוונטיים בקלות. כמו כן, חשוב מאוד הטקסט יהיה גדול וקריא. בדרך כלל הזמנה דיגיטלית נצפית בטלפונים ניידים, כלומר, לא במסכים גדולים במיוחד. לכן, חשוב שהכתב על ההזמנה יהיה גדול, קריא וברור על מנת שגם האורחים המבוגרים יוכלו לקרוא את תוכן ההזמנה בקלות.
  • סגנון העיצוב- קיימים מגוון סגנונות עיצוב שונים. ניתן לבחור בעיצוב בסגנון קלאסי או בסגנון חדשני כאשר בכל סגנון כזה יבואו לידי ביטוי אלמנטים שונים. לדוגמא בסגנון קלאסי בדרך כלל יהיה שימוש בצבע אחד או שניים ואילו בסגנון חדשני יהיה שימוש בפלטת צבעים עשירה יותר. לכן חשוב להחליט מראש מה הסגנון המבוקש ולהתאים את העיצוב אליו.
  • צבעים- פלטת הצבעים תעזור לכם לאפיין את אופי האירוע ואת נערת בת המצווה. חשוב מאוד להתאים נכון בין הצבעים ולבחור בצבעים שעובדים נכון ביחד. לדוגמא, תוכלו לבחור בצבעים משלימים כמו צהוב וסגול, כחול וכתום, אדום וירוק ועוד. ניתן לבחור בעיצוב הזמנה דיגיטלית על ידי צבעים חמים ( גווני אדום, כתום וצהוב) או על ידי צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול). ניתן לבחור בצבעי מונוכרום, צבע אחד והגוונים שלו לדוגמא כחול אפור, כחול כהה, כחול, תכלת, ועוד.
  • רקע- רקע ההזמנה יכול להיות מאופיין בהתאם למה שנערת בר המצווה אוהב. זה יכול להיות קשור לתחביבים שלו, לחברים ולכל דבר אחר. עם זאת, חשוב מאוד לא להעמיס על מנת שהרקע לא יהפוך לעיסה לא ברורה שמכבידה על הקורא לקרוא את התוכן החשוב.

הזמנה לבר מצווה עם תמונה- מתי נשלח את ההזמנה?

חשוב מאוד לשלוח הזמנה לבר מצווה עם תמונה מספיק זמן מראש. כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש אתם מאפשריםחשוב מאוד לשלוח הזמנה לבר מצווה עם תמונה מספיק זמן מראש. כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש אתם מאפשרים  לאורחים שלכם להיערך בהתאם. לאורחים שלכם להיערך בהתאם. כך כל מי שצריך להשיג בייביסיטר יוכל לעשות זאת בזמן, האנשים שחשוב לכם שיגיעו יידעו בדיוק מתי האירוע ולא יקבעו דברים אחרים במקום.

כמו כן, כאשר אתם שולחים את ההזמנה מספיק זמן מראש האורחים יוכלו להשיב לכם האם הם יוכלו להגיע או לא, ואתם תוכלו להעביר לאולם את כמות האנשים המדויקת. ההמלצה שלנו היא לשלוח את ההזמנה לפחות שלושה חודשים לפני תאריך האירוע, במיוחד אם האירוע מתוכנן לקיץ או לתקופת החגים בהן אנשים רבים קובעים חופשות וטסים לחו"ל.

ישנם מספר אמצעים לשליחת הזמנה לבר מצווה-

הזמנה מודפסת-

  • דואר.
  • להעביר ביד.

הזמנה דיגיטלית-

  • וואטסאפ.
  • הודעת SMS.
  • מייל.

טיפים לעיצוב הזמנות

Corporate holiday gifts

מתנות לחג לעובדים – מוצרי פרסום מכובדים ומיוחדים

אחד הדרכים החשובות להעריך עובדים בעסק היא באמצעות מתנות לחג . מתנה מתאימה יכולה להרגיש כמו עידוד עצום לעובדים שלך, ולהשאיר רושם חיובי שממשיך להזכיר להם כמה אתה מעריך את תרומתם לחברה. מתנה מושקעת לחג, בין אם היא מוצרי פרסום מכובדים או משהו אישי יותר, יכולה להיכנס ללב של העובדים ולהגביר את התחושה של שייכות לחברה.